Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  8-9-2016 12:07:34
hey iedereen,
vraagje..hoe berekenen jullie hoeveel bedankjes je zal nodig hebben?
Ik wil 2 verschillende bedankjes en ik dacht van elks de helft te doen?..
rekenen jullie 1 bedankje per persoon of 1 per koppel?
en wat met de mensen die alleen naar de receptie komen?
De receptie is buiten en de tafel met gastenboek en bedankjes staat binnen,
moet ik dan iedereen die na de receptie naar huis gaat langs binnen sturen?
Ik wil graag gepersonaliseerde flesopeners bestellen maar die zijn toch redelijk duur dus ik wil er niet met 10 blijven zitten natuurlijk...

peggy
13-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1331


Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik8-9-2016 14:38:55

Hoi Peggy,

Wij hebben ook 2 verschillende bedankjes. Dit is enkel voor de gasten van het avondfeest.

We nodigen 110 mensen uit, we gaan 140 bedankjes maken. Dus we maken 70 zakjes met koffie en 70 zakjes met thee. Zo is er zeker genoeg keuze, elke gast mag er eentje kiezen.

Nadien sturen we wel de bedankfoto ook naar de gasten van de receptie.




peggy
13-5-2017
 Meld misbruik8-9-2016 14:43:11

dat zijn dan toch 30 bedankjes meer. in mijn geval dan 15 sleutelhangers aan 3.70 komt in totaal op 55.50... het is zo moeilijk, bang om teveel te hebben en bang om te weinig te hebben.

Maar ik weet nog met de doopsuiker van de kleine dat ik zoveel heb moeten weggooien. maar ja je zal het nooit op voorhand weten zeker..



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik8-9-2016 15:24:17

Wij hebben er eentje voor elke gast voorzien, en nog wat op overschot (omdat ik ruim op voorhand doosjes had besteld en toen nog niet zeker was hoe de gastenlijst nog ging uitgebreid worden). We gaan er uiteindelijk toch een twintigtal te veel hebben. Maar te weinig hebben zou ook stom zijn... Ik snap de moeilijke keuze heel goed!
Wij leggen de bedankjes op hun plek aan tafel dus moest het wel per gast zijn.

Een receptie hebben we niet. We gaan achteraf ook geen foto's meer opsturen, deze bedankjes tellen daarvoor. We zullen wel nog een foto bezorgen aan bv ouders en grootouders want die houden dat toch bij ;-)



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik8-9-2016 22:38:33

Wij gaan per koppel huwelijksbedankjes maken en we zetten deze op elke tafel bij de koppel, zo dat ze het mee naar huis kunnen nemen want als we dat ergens apart zetten, denken we dat het gaat vergeten worden als mensen ons moeten zoeken als ze weg gaan of als wij er ni direct aan denken. Voor mensen, die enkel voor dansfeest komen, gaan we geen huwelijksbedankjes voor zien, zijn enkel collega's, kennissen en enkele vrienden. Dus wij gaan dat enkel voor de familie voor zien...
Na de trouw, gaan we waarschijnlijk aan de ouders, broers en misschien grootouders nog een kader met een foto van ons geven. Als er mensen nog foto's willen, kunnen ze die altijd vragen achteraf


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...