Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend!' Nog 8 dagen😌

  7-9-2016 8:34:27
Heylllla iedereen
Nog 8 dagen😲😲 amai kvin het spannend!!!
Alles is dik in orde. Maar zit wel al rekan iets te denken dak iets vergeten ben..al 10 keer mijn to do list herschreven en alles is afgevinkt!!

Kzal het op het moment wel zien zeker😩

Succes voor iedereen dat de kommende weken ga trouwen
Hopelijk is het zonnetje ook van de partij!!

Grtjus lynn

lynn
16-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1288


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik7-9-2016 10:03:51

Hoi Lynn, wij trouwen de 17de! Je staat er goed voor want wij moeten nog enkele dingen doen. Deze week gaan we de ringen nog halen, en dan moeten we nog enkele bloempotjes en plantjes voorzien (we doen de decoratie zelf). De tafelschikking (21 personen). De bedankjes voor de kinderen nog afmaken. Nog een 'noodpakketje' klaarmaken enz...


We hebben nu een kleiner feest en de 1ste oktober een groter dus voor 1/10 moeten we ook nog wel veel doen :-)

We hopen dus mee op goed weer die dagen, de voorspelling lijkt wat te wisselen (toch zeker voor zaterdag). Fingers crossed! Jullie ook veel succes en vooral veel plezier!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik7-9-2016 18:14:58

Spannend hé!! Ik ben ook volop het weer in het oog aan het houden. We hopen gewoon dat het zaterdag droog blijft 😜



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik7-9-2016 22:47:09

Wij trouwen ook de 17de. Bij ons moet er niet meer zo veel gebeuren. Enkel de bedankjes nog in orde brengen. Ik heb de laatste tijd nog nooit zoveel naar het weerbericht gekeken, ik hoop echt dat het droog blijft.
Maar ondanks dat bijna alles ok is, heb ik toch veel stress. Ocharme mijn verloofde...
Ik hoop dat we niets vergeten zijn..



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik8-9-2016 8:54:58

Bij mij eigenlijk nog geen stress, of toch niet bewust. Je bent er natuurlijk wel mee bezig maar dat was ook zo de voorbije maanden :-) ik krijg vooral stress doordat iedereen die je hoort of ziet vraagt of ik al stress en zenuwen heb!

Ja voorlopig heel volgende week stralend weer en zaterdag minder, we duimen dat het nog een dagje mag opschuiven!!!



Noortje
17-9-2016
 Meld misbruik9-9-2016 9:42:58

Dag allemaal, wij trouwen ook op zaterdag 17-09-2016.. en ik word gek van de weersvoorspellingen, ik kijk surf van de ene weersite naar de andere.. in de hoop een goede voorspelling tegen te komen.. 30 graden en zon hoeft voor mij niet persé.. Als het maar droog blijft.. Ik duim dus met jullie mee !!!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik9-9-2016 15:45:19

Op meteovista zag het er daarstraks al wat beter uit... Andere sites zeggen nog een beetje regen. We geloven dus meteovista ;-)



Noortje
17-9-2016
 Meld misbruik10-9-2016 22:20:54

... En ik blijf surfen van de ene weersite naar de andere... En dan vandaag zo'n stralende dag..
Heb jij para plu's voorzien of wacht je nog even af? Gr



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik11-9-2016 8:51:35

Ik stelde net dezelfde vraag juist aan m'n vriend: wanneer moeten we beslissen om iets van paraplu's te voorzien :-D wij zijn nog aan het afwachten, moeilijk he



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik11-9-2016 12:45:58

Ja echt eh kijk ook op alle weersberichten dat ik maar kan vinden😂 wij hebben de paraplus van bij de ceremonimeeester. Dus bij deze moeten wij niet echt zoeken maar toch liever geen regen.. Dus vandaag zal het vrijdag goe weer zijn hopelijk blijft dit zo😌

Veel geluk allemaal!!!! En maak er een toffe dag van!



Noortje
17-9-2016
 Meld misbruik11-9-2016 18:25:37

wij wachten ook nog even af, vanmiddag was het stralend weer, hadden ze ook niet voorspeld... Genieten doen we sowieso maar liefst zonder regen!!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik13-9-2016 9:14:57

We hebben toch maar een paraplu besteld... Het is deze geworden http://www.plushop.nl/Webwinkel-Product-65064589/Doorzi...

Zou er na een dag moeten zijn dus komt goed! Nu alleen maar hopen dat we hem niet nodig hebben he.
Sommige voorspellingen zeggen intussen dat het maar 18 graden wordt, ik ben een kouwelijke dus ik ben bang dat ik ga verkleumen haha. Maar hopelijk houdt de adrenaline me een beetje warm.

En waar ik ook nog aan denk, als het die dagen wat regenachtig is, wij gaan normaal onze fotoshoot doen in een park, maar als het er dan modderig bijligt? Ik moet mijn kleed nog eens aandoen over twee weken. En ik weet niet of ik in de buurt een binnenlocatie ken.



Noortje
17-9-2016
 Meld misbruik13-9-2016 14:17:05

Sofie,

ik ga de paraplu ook bestellen... Ik hoop van harte dat we'm niet nodig hebben..

Mijn bezorgdheid is inderdaad ook vooral mijn kleed, zo'n prachtig lang kleed.. Zou echt zonde zijn als het vuil wordt door de regen en nattigheid...

Ik volg de site www.yr.no, 't schijnt dat deze site echt te betrouwen is..en het weer ziet er goed uit, dus ik hoop het echt !!!

We blijven positief en hopen op een droge dag hé !!!





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...