Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nabeschouwing huwelijksdag

  5-9-2016 15:39:18
Hallo iedereen,

Mijn man en ik zijn op zaterdag 27 augustus getrouwd in Beveren-Waas.
Het was toen ongeveer 32°C, de laatste dag van de hittegolfperiode in België.
Ook al was het zweten geblazen, zowel wij en onze suite hebben ons zeer goed geamuseerd. Alles verliep zeer vlot en zoals gepland.
Onze ceremoniemeester Dirk Van Bogaert heeft alles in zeer goede banen geleid, stond altijd paraat om mijn trouwkleed goed te leggen. Ook waren er blijkbaar 2 corsages te weinig geleverd, hij heeft zelf met onze bloemist contact opgenomen en opgelost zodat wij ons daarover niet hoeven te stressen.
Ook onze fotograaf Thierry Dupont was echt zeer leuk om mee samen te werken. Het klikte direct met ons en met de suite én vooral de vrouwtjes vonden hem zeer leuk!
Wij hebben een bus gekozen als vervoer bij LPP, dat was vooral praktisch omdat het Beverse Feesten waren en parking was daardoor een beetje moeilijk te vinden.
Het feest ging door bij Scala in Beveren. Dit is absoluut een aanrader!! Het is niet goedkoop maar de bediening en het eten was echt af! Echt een topper!!
De muziek tijdens ons feest werd verzorgd door DJ Eurnie. Ook hij is echt absoluut een aanrader!! De dansvloer stond heel de avond vol!! Ook echt een topper!
We hadden op ons trouwfeest ook een photobooth besteld bij de Feestflitser. Dit was ook echt een success!! Hoe later op de avond het was, hoe grappiger de foto's werden!! :p
Mijn trouwkleed vond iedereen prachtig en kwam van bij bruidsmode Jetty in Melsele. We werden daar zeer goed geholpen.
Mijn man zijn trouwkostuum kwam van bij herenmode De Waele in Sint-Niklaas. Ook hier hebben ze ons zeer goed geholpen.

Om alles samen te vatten: onze trouwdag was echt een topper, maar ging zo snel voorbij. Genieten is de boodschap!!


Hieronder geven we graag enkele goeie adresjes door:

Feestzaal: Scala te Beveren
DJ: DJ Eurnie te Londerzeel
Photobooth: De Feestflitser te Sint-Niklaas
Vervoer: LPP te Sint-Niklaas
Fotograaf: Thierry Dupont te Wilrijk
Ceremoniemeester: Dirk Van Bogaert te Sint-Niklaas
Bloemen: Deco Tiemke te Sint-Niklaas
Trouwkleed: Bruidsmode Jetty te Melsele
Trouwkostuum: Herenmode De Waele te Sint-Niklaas
Juwelen: Juwelier De Cauwer te Sint-Niklaas
Drukker: Drukkerij MJanssens te Melsele
Kapster: Kapster Indra te Beveren
Make-up: Lisa Bruyns te Vrasene

Claudia
27-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1291


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik5-9-2016 17:35:29

Klinkt zalig!
Wij trouwen over iets minder dan twee weken, de 17de, en ons avondfeest en eigen ceremonie zijn ook bij scala maar dan nog eens twee weken later. De contacten lopen tot nu toe altijd super dus ik twijfel er niet aan dat het in orde zal zijn!

Werd jullie photobooth ook in de loungeruimte gezet? Wij hebben zelf een DIY photobooth voorzien.

Bedankt voor het verslagje, heel leuk om te lezen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...