Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling meedelen aan gasten.

  29-8-2016 14:04:20
Hallo bruidjes,

Onze teller begint ook serieus te minderen en ik ben nog op zoek naar een leuk idee om de gasten attent te maken aan welke tafel ze zitten. Hoe hebben jullie dit aangepakt?

Alvast bedankt voor de originele ideeën.

Groetjes
Dorien

Dorien
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1429


elke
8-4-2017
 Meld misbruik29-8-2016 14:24:36

Ons thema is reizen/amerika.. Dus wij benoemen de tafels naar landen die we al bezocht hebben/of amerikaanse plaatsen(dar zijn we nog niet uit)
En dan wereldkaart met daarop aangeduid wie waarzit
Where in the world are you sitting?

En dan met bagage tags de namen zeggen



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik29-8-2016 14:39:09

dat is leuk en origineel!
aangezien wij niet zo een uitgesproken thema hebben kiezen we voor een aantal kaders met op elke kader de tafelnummer en daaronder de namen en dan maken we hier een grote kader van en zetten we die op een staander.Is natuurlijk wel klassiek en weet niet of het bij jullie past...
ik heb hier een foto van op mijn pinterest pagina maar ik weet niet hoe ik die kan laten zien. Als je denkt dat het wel iets voor jou kan zijn kan ik je wel altijd de foto doormailen.



Dorien
17-9-2016
 Meld misbruik29-8-2016 16:48:33

@ Peggy,
wij hebben ook niet zo een uitgesproken thema.
Zo met een grote kader had ik ook al eens gezien. Waar hebben jullie deze kader gevonden?

Had eventueel ook gedacht om zo briefjes aan een draad/waslijntje te hangen. Maar weet niet echt waar ik deze kan vinden...



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik29-8-2016 17:34:36

ik heb allemaal kleine kadertjes gekocht in de axion en die goud gespoten (of welke kleur je wil) en die op een karton geplakt tot een grote kader maar dan geen rechte. sommige kadertjes verticaal en sommige horizontaal. pff.. moeilijk uit te leggen
ziet er echt niet goedkoop uit ondanks dat de kaders van de axion komen



Peter

 Meld misbruik29-8-2016 18:08:47

Meestal zijn bij ontvangst door de feestzaal kaartjes voorzien. Met de naam van de tafel. Vermijd naamafroeping van iedere genodigde. Die methode is wat voorbijgestreefd. Tijdrovend en onpraktisch. De genodigden vinden het vervelend om te moeten opletten tot ze hun naam horen.



Eline
2-7-2016
 Meld misbruik30-8-2016 9:25:56

Wij hebben het met legoventjes gedaan. Een echt succes!



Emmy
7-8-2019
 Meld misbruik31-8-2016 10:23:26

Eline, wat hebben jullie dan precies gedaan met de legoventjes? Ik heb totaal geen idee hoe we alles gaan aanpakken! Is heel nieuw voor mij allemaal ... :-)



Eline
2-7-2016
 Meld misbruik1-9-2016 9:11:47

De tafelindeling nagemaakt. Dus een groot plat legobord met daarop tafels met de gasten aan. Aan elk legoventje heb ik een papieren aan ijzerdraad gehangen zodat dit een ballon leek met hun naam op.



Ellen
8-10-2016
 Meld misbruik22-9-2016 21:33:28

Wij zijn juist naar een trouwfeest geweest waar het thema verschillende cafés waren. Op iedere tafel stond een plaat met het café op.

Zie hier het voorbeeld www.snice.be/huwelijk

Bij aankomst aan de zaal moesten wij onze naam zeggen en dan kregen wij een sleutelhanger met de naam van het café op (zo wisten we dus aan welke tofel we moesten gaan zitten) en dit was ook de bedanking voor de gasten.

Het was echt heel tof gedaan maar als je de fotootjes ziet op de site zal je het beter snappen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...