Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fooien

  27-8-2016 19:13:18
Hoi iedereen, misschien een rare vraag. Maar hoe zit het bij jullie met fooien?
Hoeveel voorzien jullie hiervoor?

Kelly
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1251


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik28-8-2016 10:58:05

Fooien? Voor wie, wat?
Mvg



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik28-8-2016 22:09:00

Is dat niet gebruikelijk dat er fooien worden gegeven aan de dj of fotograaf, chauffeurs, ceremoniemeester,... ?



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik28-8-2016 22:31:23

Ik zelf heb er nog niet van gehoord dat daar fooien wordt voor gegeven.. normaal hebben die mensen hun vast bedrag dat je moet betalen..



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik29-8-2016 6:15:03

Hier eerlijk gezegd ook nog niet van gehoord.. Wat ik wel al gezien heb, is dat ze soms een bedanking krijgen, zoals wanneer er een juiste klik is met de fotograaf en je jouw fotoalbum gaat afhalen, dat je een flesje en of pralines meebrengt maar een fooi...



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik29-8-2016 9:15:19

Het geven van fooien is meer iets die toegepast wordt in Amerika, voor zover ik weet niet in België.



Pieter

 Meld misbruik30-8-2016 21:58:03

Ikzelf heb, in mijn 15 jaar als DJ, nog nooit een fooi ontvangen, maar ik heb dit ook nog nooit verwacht.
Mensen betalen een prijs die allesomvattend is. de meeste diensten die worden verzorgd voor een trouw, zijn zelfstandigen zonder personeel. De prijs die je betaald, gaat (na aftrek van btw en kosten) volledig naar deze mensen. Hier dient dan ook geen fooi bovenop te komen. Een fooi is meer voor situaties (buiten een huwelijk), waar er met personeel wordt gewerkt (vb op restaurant, een taxi, een gids, ...).
Wat wel geregeld achteraf toekomt is een simpel bedankkaartje. Dit doet steeds deugd en is ook steeds een bevestiging dat de mensen tevreden waren van mijn diensten.
Je hoeft je dus zeker geen zorgen te maken over fooien. Een huwelijksfeest kost zonder fooien al meer dan voldoende.
Veel succes met de verdere voorbereidingen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...