Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft er een Ian Stuart ?

  14-2-2007 11:52:52
Hoi bruidjes, hebben jullie een stola bij jullie Ian Stuart ? Ik heb nl het kleed Frangipani en daar is enkel zo een choker bij, met iets lang aan tot op de grond. Nu vind ik da zo "bloot" met die blote schouders. Nu hadden ze id winkel voorgesteld om da "lang ding" als stola te nemen, en enkel dan die bloem in men hals te doen ... Wat vinden jullie ?

Alvast bedankt voor de reacties ...
Sarah
15/09/2007

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 250


Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik14-2-2007 13:03:33

Hallo Sarah,

ik heb het kleed Jardin van Ian Stuart - ook met choker. Ik ga die choker al niet dragen (vond ik net iets té). Ik heb ook geen stola - omdat ik dat niet handig en comfortabel vond. Maar ik zou je aanraden om te kiezen waar jij je het beste bij voelt.

Groetjes
Anouk
21/04/2007



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-2-2007 13:51:06

dag Sarah en Anouk

Ik heb ook de Jardin van Ian
in ivoorkleur.
Ik twijfel nog of ik de choker ga dragen omdat ik het bandje rond de nek iets te breed vind, t is precies beter zonder.
Ik heb gezien naar jouw jurk maar vind nergens de choker terug, k kan het dus spijtig genoeg niet zien...
K heb wel een stola, maar ga die alleen in de kerk aandoen.
In alle geval , ik denk dat een lange stola wel heel mooi zal zijn, t is ook een fantastische jurk
Ik ga nog fotokes nemen van zowel met als zonder de choker en dan zien wat het best lijkt
Groetjes
Christel



Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik14-2-2007 16:38:08

Hey Christel,
zo leuk dat je ook de jardin hebt gekozen! Ik ben enorm fier over mijn kleed - kan bijna niet wachten tot het zover is!
Wanneer trouw jij?

Groetjes
Anouk
21/04/2006



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-2-2007 16:51:08

Dag Anouk

oei sorry datum vergeten vermelden, wij trouwen op 16 juni 07.
T is een mooi kleed hé, ik wou persé een Ian en was al lang zot van de Pompadour. Maar die typische Ian stof ging me echt niet. De mevrouw van de winkel liet me de Jardin passen en we wisten direct , dit is hem !
De bustier is ook de max hé !

Mag ik even een indiscrete vraag stellen, doe jij er een bh onder aan? T is niet simpel hé met dit model. Ik twijfel nog tussen "bloot" of zo een siliconenplak bh. K zou echt niet weten wat er anders onder kan.
En heb jij er een hoepel onder?
Ik denk dat ik bij mijn eerste pas eens een hoepel ga proberen ook.

Groetjes
Christel



Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik15-2-2007 8:51:47

Hey Christel,

de pompadour is idd prachtig. Ik had eerst mijn oog laten vallen op de Cinnamon - maar dat stof stond me niet. Dan op aanraden van mijn moeder de Jardin gepast - en dat was prachtig. Mijn moeder kreeg tranen in de ogen ... dat zegt genoeg, hé.
Ik vind de bustier zoooo mooi. Binnenkort ga ik voor een eerste pasbeurt - ik kijk er echt naar uit.

Ik ben nog aan het twijfelen over wat ik eronder aan ga doen. Toen ik de jurk gepast hebt, had ik er geen bh onder aan, en dat was eigenlijk geen probleem (maar ik ben ook niet zo "zwaar vanboven " ;-) ). Ik denk eraan om op de pasbeurt die siliconen dingen eens te proberen - om te zien of dat echt verschil uitmaakt.
Ik doe de hoepel niet aan, ik vind het perfect zoals hij is.

Heb jij de jardin met bloemetjes in pastel kleur, of ook in ivoor?
Ik ben ook nog druk op zoek naar een halsketting, want die choker vond ik echt niks. Ik ga wel die bloemetjes proberen in mijn haar te laten zetten.

Groetjes,
Anouk



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:00:55

Hey Anouk

Tof hé dat was bij mij ook zo..ik heb mijn ma nog nooit zien wenen , tot ik de Jardin aanhad ;-))) echt heel tof moment was dat

Ik heb ook de ivoorkleurige met de pastel bloemetjes en hoe meer ik erover denk, ben ik ervan overtuigd om gewoon geen ketting te dragen, de bustier is al zo rijkelijk versierd dat misschien een krans niet moet

Op welke bloemetjes heb je het voor in je haar? Kon je die daarbij kopen?

groetjes
Christel



Freya
11-8-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:17:13

Hoi Sarah,

Ik heb ook de frangipani en zou ook graag een stola hebben. Ik ga het inderdaad eens proberen met het "sjaal" gedeelte van de choker te gebruiken als stola. Ik ga er wel een strookje van 1,5cm af doen om te gebruiken voor de bloem als chocker. Want eigenlijk vond ik het nu al net iets te breed rond de hals en dan is dat ook weeral opgelost.
Hopenlijk ben je met mijn idee iets.
Groetjes
Freya
11.08.2007



Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik15-2-2007 14:08:06

Hey Christel,

fijn dat ik toch met iemand mijn enthousiasme over mijn kleed kan delen - gezien het een geheim is voor vrienden en familie!

Ik bedoelde de bloemetjes die aan de choker hangen - die ervan los maken en proberen met speldjes in mijn haar te laten zetten (als het lukt tenminste).

Waar heb jij je kleed gekocht?

Groetjes
Anouk



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 9:52:40

Dag Anouk

Ja inderdaad, het kleed moet zeker geheim blijven hé
Bij mij hebben enkel mijn mama, schoonmama en een goede vriendin die ik hier op het forum leerde kennen, mijn kleed al gezien
Maar liefst van al zou ik het al aan de hele wereld laten zien :-)
in alle geval zie ik toch 3 x per week naar de foto die ik gemaakt heb bij mijn pas:-)

T mijne komt van bij Moderna in Schepdaal, het jouwe?

Goed idee zeg, van die bloemetjes!
Zo is dat ook assorti hé

Vele groetjes
Christel



Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik16-2-2007 12:32:16

Hey Christel,

oh my god - 't mijne komt ook van bij Moderna!!! Waarschijnlijk hebben we hetzelfde kleed gepast! Wat een toeval!

Waar gaan jullie je feest vieren?

Groetjes
Anouk



Evelyn
21-7-2007
 Meld misbruik16-2-2007 14:01:37

Hoi Christel en Anouk,
Ik heb hetzelde kleedje als jullie en heb het ook bij Moderna gekocht!!
Het was het eerste dat ik paste en het was onmiddellijk prijs!!!
Volgende maand mag ik gaan passen, ben een heel klein beetje nerveus, maar ook heel erg nieuwsgierig...

Veel groetjes
Evelyn



Sandrine
13-10-2007
 Meld misbruik16-2-2007 14:55:44

In welke winkel hebben jullie de Pompadour & Frangipani gepast? Alleszins veel succes met jullie keuze, het is inderdaad een fantastische ontwerper.



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 15:48:35

Dag Evelyne en Anouk
Allé , wat een toeval , jawadde ! Dat heb ik hier nog niet veel tegengekomen.
Ik dacht echt, dat ik een model gekozen had dat niet veel verkocht werd en zie nu
Hé t is waar hé , normaal is het de Vienna of de Frangipani waar je veel van leest maar toch niet ons model. En nu hebben we hem alle drie, nogwel uit dezelfde winkel !!
Moderna heeft zeker aandelen in de Jardin...:-)

Ons feest in in Hof ten Bosse , t jullie toevallig toch ook niet ; lol :-)))
Anders komen we misschien nog in de gazet, alle drie op een rijtje in t zelfde kleed :-)

Groetjes
Christel






Anouk
3-6-2016
 Meld misbruik19-2-2007 11:10:40

Hey Evelyne en Christel,

Wat een toeval!
Ik trouw in Brakel, in Hof Van De Putte, over twee maanden al!!!
Ik zou normaal eind deze maand mijn eerste pasbeurt hebben - ik kijk er al echt naar uit. Er zijn nml geen foto's genomen toen ik het voor de eerste keer paste - dus ik heb alleen de foto's die ik op internet gevonden heb :-(, en dat is niet hetzelfde hé.
ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes
Anouk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...