Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijk

  22-8-2016 10:59:02
Hey iedereen

Onze dag is nu al 2 weken voorbij. Wat een prachtige dag :) !!! De week van ons huwelijk was het echt rotslecht weer, regen, regen en nog eens regen... Maar zaterdag 6-8 is die week de enigste dag geweest waarop de zon scheen en geen druppel regen is gevallen!! We hadden hier echt geluk mee!

De dag verliep ook echt op rolletjes.mijn man is de avond voordien bij mijn broer/zijn getuige gaan slapen. Ik had toen de tijd om rustig mijn haar in te rollen en de krullen vast te steken, zodat ik hiermee kon slapen (anders verlies ik binnen het uur mijn krul ) . eingelijk heb ik best goed geslapen, van 12 uur snachts tot 7 uur. Rustig opgestaan met een koffietje, en om 8.30u kwam tom van bonnie en clyde studio mij opmaken. Hier was ik zeer tevreden over, veel complimentjes gehad over make-up. Om 9.15 kwzm mijn schoonmoeder men haar opsteken En helpen met me aan te kleden. Mijn tante kwam toen ook aan voor de fotos (heeft ze echt prachtig gedaan!) . Toen kwam het moment... John stond voor de deur... Mijn buik vol vlinders... De opluchting groot als de deur openging en hij zei... Wauww je ziet er prachtig uit, met glinsterende ogen... Mijn zenuwen smolten als sneeuw voor de zon :) .

Toen stond er buiten nog een verrassing voor de deur, een rood volkswagenbusje :) ! Dit was de cadeau van mijn broer voor ons. Hier vertrokken we dan mee naar het X musseum van Rock Werchter voor de fotos. Daarna nog aan het gemeentehuis in het park fotos genomen omdat het zo een mooi weer was en we tijd over hadden. Op deze manier hadden we ook nog wat tijd met elkaar voor alles begon.

Om 12.30u zijn we dan in intieme kring voor de wet getrouwd. Achteraf kregen we een glaasje cava en wij hadden een taart voorzien. dan nog met de getuige en andere gasten fotos genomen in het park.

Om 14.30 trouwden we voor de kerk. Mijn papa was toch ook wat nerveus om me weg te geven :) . De viering was heel mooi, mijn zusje en john zijn petekindje van 3 strooiden witte bloemblaadjes en mijn broertje droeg de ringen.

Het feest ging door in feestzaal Camargue Bertem, niets dan lof!! Topzaal, toppersonneel!!!
Om 16.30u hadden we receptie, om 18.00u een bbq en daarna ijstaart (prachtig pronkstuk met vuurwerk enz). De dansvloer stond direct vol :) , dus zijn we maar iets vroeger dan gepland aan onze openingsdans begonnen :) . Heel het feest was perfect, percies zoals we het gedroomd hadden (zelfs beter ;) ) . Om 04.20 u zijn we naar huis gegaan met een taxi. Tot 07.00 uur hebben we thuis de kaartjes gelezen en pakjes open gedaan :) . En daarna was het onze eerste nacht als man en vrouw ;) . de dag nadien had mijn man me gewekt met omelet en spek om 11.00u :) .

Maandag vertrokken we voor een week naar de cote d' azur. Kortom, het was geweldig!!!

Tip: geniet ervan!!! Het is zo voorbij!!!

tinne
6-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1494


tinne
6-8-2016
 Meld misbruik22-8-2016 11:14:03

Hier de fotoboek voor getuigen en ouders.

http://www.albelli.be/onlinefotoboek-bekijken/86da586e-...



elke
8-4-2017
 Meld misbruik22-8-2016 11:58:08

Zag er een super dag uit'. Dikke proficiat!



Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik22-8-2016 13:02:08

Proficiat samen!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik22-8-2016 15:09:40

Klinkt super! Heel mooie foto's ook!



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik23-8-2016 11:26:38

Danku :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info