Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hopelijk... Ooit...voor ik oud ben...

  21-8-2016 16:12:02
hallo,
vier jaar geleden melde ik me hier aan vol goede moed
Helemaal in de wolken want op 12/6/12 zou het onze grote dag zijn....
Het zou natuurlijk mijn leven niet zijn, dat hier een stokje werd voorgestoken...
Mijn hubby to be kreeg een zwaar auto ongeluk
En werd in de fout gesteld...
En daar begon de miserie...
Totale schade toen alles afgehandeld was was bijna 7000 euro...
Mijn trouwbudget...
Men wereld storte in en moest alles annuleren...
Waardoor ik zelf in een dipje terecht kwam en alles maar even de boel liet.... Alles werd natuurlijk nog erger toen maar kon het gewoon niet aan de gedachte dat ik ja zou zegge en dan opeens niets....
Resultaat nu vijf jaar in collectieve..En nog twee jaar te gaan...En nog steeds geen vooruitzicht op onze grote dag...
Maar vond al wel terug de moed hier terug een kijkje te komen nemen πŸ˜‰
Heb men datum aangepast naar 10/10/2020
Wie weet tegen dan het ons wel lukt πŸ€πŸ’–
Duimen jullie allemaal mee xxx

tatiana
10-10-2020
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1421


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik21-8-2016 19:22:47

Zo erg voor jullie, heel veel succes!!



Sabrina
23-9-2017
 Meld misbruik22-8-2016 2:48:09

oh je ik mag er niet aan denken. Heel veel succes!!



Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik22-8-2016 12:40:31

Je bent nooit te oud om te trouwen! Jullie moment komt wel...



tatiana
10-10-2020
 Meld misbruik22-8-2016 12:48:15

dank je wel meiden 😘
Hopelijk loopt bij jullie alles vlotjes en word het de mooiste dag van jullie leven πŸ˜πŸ’–
En idd hier komt zeker een word vervolgd aan πŸ˜‰
Xxx



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik22-8-2016 14:33:23

Heel veel sterkte meid, weet precies wat je meemaakt en je gevoel ( allen hier door sterfte trouwdag moeten annuleren en rechstzaak lopende omdt de feestlocatie toch 100% eist)

Het is een heel moeilijke opdracht om over dat gevoel heen te komen, maar ook jou gaat het lukken! blijf erin geloven en alles komt goed!! veel sterkte meid!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties Γ©n aan betaalbare prijzen. Meer info