Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders en getuigen

  15-8-2016 22:04:23
Hallo allemaal,
Wij zijn nog reeds opzoek naar een leuk kado voor aan aan onze ouders en getuigen tegeven als dank.

Weten jullie leuke ideetjes?

Groetjes Julie

Julie
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1245


Glen

 Meld misbruik16-8-2016 12:15:27

wij als fotograaf bieden de mogelijkheid om een foto uit de reportage 's avonds af te geven als cadeau voor de ouders etc ...
dit wordt ter plaatse gedrukt en netjes ingepakt .

misschien kan dit een tip zijn voor jou ?
groetjes Glen ( www.ifixcreations.be )



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik16-8-2016 14:04:16

hey,

wij hebben voor de ouders een windlicht laten maken met onze naam en datum waar ze theelichtjus moeten insteken
voor de getuigen hebben een gepersonaliseerd glas in kadervorm laten maken met dank u voor onze getuige te zijn op onze speciale dag..
twas ook zeer moeilijk en hopelijk gaan ze er mee gediend zijn :p



Ornella
22-7-2017
 Meld misbruik18-8-2016 7:40:35

Zoek eens op Pinterest naar 'wedding Gifts' en je vind super veel inspiratie ! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...