Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

D'hulhaege

  10-8-2016 18:09:23
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met D'Hulhaege (Kasteel ten Bosse) in Deinze?
Wij zouden graag volgend jaar onze trouw daar laten doorgaan en hadden graag nog wat meningen gehoord...

Stefanie
26-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 971


Chabelyn
6-5-2017
 Meld misbruik10-8-2016 20:39:53

Wij gaan daar nu vrijdag op prospectie ... altijd spannend! Het ziet er alleszins enorm goed uit met zeer goede feedbacks overal!




Jolyn
23-9-2017
 Meld misbruik11-8-2016 8:03:04

Hey, Twee vriendinnen hebben daar hun feest gehad 3 jaar geleden en waren allebei zeer tevreden over de organisatie. Feest zelf was goed en het eten lekker. Wij hebben zelf ook gekozen voor D hulhaege Voor ons trouwfeest :)



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik11-8-2016 10:53:01

Ik heb de mensen van die zaal ontmoet op de trouwbeurs 2 jaar geleden. Waren echt heel vriendelijk en alle info die we meekregen was heel overzichtelijk en verzorgd!
Wij hebben er uiteindelijk niet voor gekozen omdat de schoonfamilie van Aalst is, en we dus feestzalen hadden die beter lagen qua ligging voor hen...



Stefanie
26-8-2017
 Meld misbruik14-8-2016 10:07:49

Bedankt voor jullie reacties!
We hebben gekozen voor D'Hulhaege dus nu kan de rest van de planning beginnen... :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...