Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Sissi

14-2-2007 8:48:55
Hallo,

Blijkbaar komen wij elkaar steeds weer tegen. Ons bruidskleed in dezelfde winkel gehaald en nu blijkbaar ook naar Jamaïca op huwelijksreis. In welk hotel zitten jullie(wij in couples swept away, vertrekken op woensdag 4/07)?
Groetjes

Elke
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 251

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik14-2-2007 9:48:06

Hey,

Was jij niet degene die twijfelde over uw kleed? Zo ja, is het nu in orde gekomen?

Wij gaan naar Hotel Riu Ocho Rios voor 14 dagen en vertrekken op 30 mei.

Vele groetjes en nog veel succes met de verdere voorbereidingen!!!

Sissi

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik14-2-2007 9:54:36

hallo,

Ja dat was ik :-) Ben ondertussen al terug gaan passen en helemaal gerust gesteld :-)
We gaan trouwens dit weekend ook naar de modeshow voor suitekleding bij Moderna.
Wat betreft Jamaïca hebben wij heel lang getwijfeld (pas sinds deze week geboekt). Is ook niet van de goedkoopste :-/
Zou je het zien zitten om iets te laten weten van jullie reis nadat jullie terug zijn?

Groetjes Elke
P.S. Ben er wel niet zo gek op om men e-mailadres langs deze weg door te geven. Met al die reclame enzo...

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik14-2-2007 10:04:48

Hey,

Goed dat het in orde gekomen is met uw kleed.
Vrijdag gaan we kijken voor suitekledij en ik moet volgende week gaan passen.

Wij waren ook van plan om naar die modeshow te gaan maar 't was al volzet. Jammer.

Wij hebben ook lang getwijfeld wat betreft Jamaïca vooral omdat het dan regenseizoen is.

Ik wil je zeker iets laten weten.
Mijn mailadres staat hier al vaker op de site dus kan ik het je nu ook geven. Je kan me dan een mailtje sturen op sissi.gevaert@pandora.be. Zo heb ik jouw adres ook.

Groetjes, Sissi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...