Terug naar overzicht
Hey,Was jij niet degene die twijfelde over uw kleed? Zo ja, is het nu in orde gekomen?Wij gaan naar Hotel Riu Ocho Rios voor 14 dagen en vertrekken op 30 mei.Vele groetjes en nog veel succes met de verdere voorbereidingen!!!Sissi
hallo,Ja dat was ik :-) Ben ondertussen al terug gaan passen en helemaal gerust gesteld :-)We gaan trouwens dit weekend ook naar de modeshow voor suitekleding bij Moderna.Wat betreft Jamaïca hebben wij heel lang getwijfeld (pas sinds deze week geboekt). Is ook niet van de goedkoopste :-/ Zou je het zien zitten om iets te laten weten van jullie reis nadat jullie terug zijn? Groetjes ElkeP.S. Ben er wel niet zo gek op om men e-mailadres langs deze weg door te geven. Met al die reclame enzo...
Hey,Goed dat het in orde gekomen is met uw kleed.Vrijdag gaan we kijken voor suitekledij en ik moet volgende week gaan passen.Wij waren ook van plan om naar die modeshow te gaan maar 't was al volzet. Jammer.Wij hebben ook lang getwijfeld wat betreft Jamaïca vooral omdat het dan regenseizoen is.Ik wil je zeker iets laten weten. Mijn mailadres staat hier al vaker op de site dus kan ik het je nu ook geven. Je kan me dan een mailtje sturen op sissi.gevaert@pandora.be. Zo heb ik jouw adres ook.Groetjes, Sissi