Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Platte bruidsschoenen

  1-8-2016 15:23:41
Hello medebruidjes,
Omdat mijn verloofde maar net even groot als ik is (nobody's perfect :) ) ben ik op zoek naar platte maar elegante schoentjes.
Tegen februari moet ik ze hebben want dan heb ik mijn 1ste pas maar natuurlijk staat nu de wintercollectie overal klaar.
Ik ben op zoek naar een zomerschoentje of sandaal en het zou helemaal af zijn moest er een beetje (of helemaal) koraalkleur aan zijn want onze dresscode is ' a touch of coral'
Ik heb al menig websites afgeschuimd maar zonder veel succes.
Help !!! :)


Karin
20-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1227


Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik1-8-2016 16:15:56

Hey Karin,

mijn verloofde is nu wel véél groter dan mij, maar ik heb besloten om toch platte schoenen te dragen (daar voel ik me veel beter in :-p )

Ken je het merk Toms?
Ik heb zo'n paar gekocht, maar niet de gewone versie, maar met kant (zoek ff op de site van torfs naar Toms, en je zult ze er terug vinden)

Ik ga ze zelf nog wat pimpen met een kleur die ook voorkomt in mijn kleed :-)

Ze zitten supercomfortabel en elegant genoeg voor een huwelijk ;-)



Karin
20-5-2017
 Meld misbruik2-8-2016 8:25:11

Hey Libertyke,
merciekes voor de tip. Ik heb er intussen ook nog gezien op de site van ASOS .... hopen dat 1 van de 2 meevalt nu :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...