Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling

  14-7-2016 2:10:25
Dag bruidjes,

ik zoek even wat raad ivm een leuke manier van tafeltoewijzing. Ik wilde graag iets orgineler dan het traditionele naambordje (neven& nichten, vrienden,..) maar daar gaat mijn inspiratie zowat zoek. Ik heb laatst enkele huwelijken bijgewoond waar de bruidjes erg leuke dingen hiermee gedaan hebben, Maar natuurlijk wil je vermijden dat je je eigen kennissen/vrienden hun ideeën gaat kopiëren.
Iemand een leuk idee?
Alvast bedankt!

Dorien
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1532


Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik14-7-2016 15:44:17

Voor ons heeft Londen een speciale betekenis, dus onze tafelindeling is met metro haltes. Elke gast zal bij het aankomen een kaartje krijgen met daarop hun metro halte



elke
8-4-2017
 Meld misbruik14-7-2016 20:01:21

Wij,zijn reisfanaten, onze tafelindeling is dus de verschillende landen die we al bezocht hebben



Dorien
17-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 23:54:46

Ooh dat is kei tof dat jullie echt zo iets persoonlijks hebben :) leuk gevonden, wij zijn geen doorgronde reizigers (onze huwelijksreis is zowat de enige reis die we zullen maken..)dus ben nog wel wat uit aan het kijken.. was al wel aan het denken gezien we op safari gaan, om misschien met dieren de tafels aan te duiden.



Stefanie
23-7-2016
 Meld misbruik15-7-2016 14:29:29

Wat ik leuk vond, maar dit hebben we zelf niet gedaan, is dat iedereen bij aankomst een zakje snoep kreeg, en zo wisten ze aan welke tafel ze moesten gaan zitten omdat er op tafel telkens een grote vaas snoep stond met dezelfde dan in de zakjes. Afhankelijk van je hoeveelheid tafels heb je verschillende soorten snoep nodig



Maaike
7-7-2018
 Meld misbruik18-7-2016 18:06:14

Bij mijn zus hadden we zelf kraskaartjes gemaakt ( makkelijk te maken met grijze verf en dreft) en de tafels waren kleine stukjes uit hun openingsdans.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...