Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwvervoer Geel-Lanaken

  11-7-2016 11:35:12

Hallo,

Heeft er iemand tips voor trouwvervoer? We zouden graag met de hele suite (16 volwassenen, 8 kinderen) samen in een bus zitten .

We hebben een zaal naar onze zin gevonden, maar omdat we daarvoor een langere verplaatsing moeten maken, willen we eerst eens bekijken wat daar de mogelijkheden zijn, zodat we weten of alles haalbaar is. Een van de nadelen die we bv. zien is de mogelijke hitte op een oldtimerbus en het feit dat de verplaatsing nog langer duurt.

Heeft er dus iemand tips voor een mooie ceremoniebus, waar eventueel toch airco aanwezig is, zodat we nog fris op onze bestemming aankomen? Die moderne VIP-bussen, die er vanbuiten uitzien als een gewone reisbus, zeggen ons niks.

Alvast bedankt!

Groetjes


Cindy
28-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 988


Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik11-7-2016 12:35:47

Je kan altijd eens kijken voor een Londense bus...je hebt er, die helemaal open zijn boven...Wij hadden daar ook naar gekeken maar uiteindelijk vonden wij persoonlijk de prijs te duur voor het aantal uur dat we het maar nodig hadden.



Willy

 Meld misbruik15-7-2016 19:55:34

Dag Cindy,

Ja niet gemakkelijk om vervoer voor 24 pers. samen te vervoeren, is natuurlijk wel héél tof. Die oldtimers zijn natuurlijk de max, maar daar heb je idd geen airco op.
Ik heb vorige week een trouw gedaan, voor het koppel de porsche en voor de rest van de familie zo een oldtimer bus. Kan je eventueel eens naar kijken op hun website The London Ceremony Bus voor 25 pers.

Ander alternatief : Al de kinderen samen in de Limo en voor de volwassenen de luxueuze auto's. Deze kan je bekijken op onze pagina of op www.derasexclusief.be

Mvg,
Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...