Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagske

  4-7-2016 12:50:45
Heey,

Het is nu meer dan een maand geleden dat we getrouwd zijn... Het was precies gisteren...een zalige dag!

Mijne man was de avond ervoor bij zijn thuis gaan slapen en mijn beste vriendin is bij mij komen slapen! Mijn beste vriendin weet hoe ze mijn zenuwen moet aanpakken...
Smorgens vroeg kwam de fotograaf en haar assistente. Onze fotograaf was Sophie De Groote. Ze was fantastisch! Prachtig fotos, ze is eerlijk en houdt zich aan de afspraken!

Iets later kwam de kapster langs. Mijn kapsel heeft karin te kontich gedaan... Het was super mooi! Ze heeft krul in mijn stijl haar gelegd en die zijn heel de dag gebleven!

Daarna kwam de schminkster, Nele Braeckmans. Ze heeft mijn make up natuurlijk gehouden en haar producten zijn zeer goed! Ik ben allergisch aan limonene en heb snel last van droge en jeukende huid. Geloof me limonene zit in superveel producten (kuisproducten, parfum, makeup enz). Maar van haar producten heb ik heel de dag geen last van had! Ze heeft me ook tips gegeven voor mijn dagelijkse huidverzorging. Ze luisterd ook naar de wensen.

Wanneer ik me aan het aankleden was, kwam mijn echtgenoot te vroeg aan in ons huisje... Maar geen probleem de fotograaf loopt heel en weer. Ook mijn beste vriendin hield hem nog even weg van me... Als hij me dan uiteindlijk mocht zien wist hij helemaal niet wat zeggen... Echt sgattig om te zien!

Ons trouwfotos zijn wij gaan nemen in de steenbakkerij in Noeveren. We wouden een paar fotos met onze hond (eigenlijk een kindje voor ons). Sophie heeft hier goed mee omgegaan. We hadden extra hulp mee namelijk mijn beste vriendin alsook mijn schoonzus. De fotolokatie was prachtig en had superveel mogelijkheden!

Fotos waren genomen en we zijn terug naar ons huis te gaan om een deel familie en vrienden te ontvangen. We hadden geen vervoer geregeld omdat het gemeentehuis rechtover ons deur is.
Na het gemeentehuis zijn we even doorgestapt naar een dreef dat langs beide kanten grote bomen staan en op de achtergrond een kasteeltje... Daar hebben een paar fotos met de familie genomen.

Dan was het richting de feestzaal familia te nijlen... Die mensen hebben de zaal zeer mooi versierd met de versiering die ik heb gegeven. De zelfgemaakte antikater flesjes als bedankjes hadden mooi in het zicht gezet alsook onze gastenboekboom.
Heel de avond door hebben ze rekening gehouden met de allergien en met mijn zwangere schoonzus. Het was heel even een receptie voor de mensen die uitgenodigd waren voor het eten. Dit was maar een kleine groep; de familie en vrienden waar we het dichtstbij staan! Daarna gingen we aan tafel het was bbq. Amaai superlekker! Zeer goede service! En ze zijn heel professioneel. Na het eten moest iedereen zich van zaaltje verplaatsen want ze gingen alles klaar zetten om de ceremonie door te laten gaan. Met onze fotos en familiefotos was het een beetje regen en nu was alles opgeklaard en de zon scheen! Dus iedereen in het tuintje van de feestzaal en fotos laten nemen!

Toen kwamen de mensen toe die uitgenodigd waren voor het feest. Doordat we niet voor de kerk gingen trouwen hebben we de vliegende pastoors geboekt! Fantastische mensen! Het zijn eigelijk 2 gewone mensen dat zich verkleden als pastoors. Ze brengen dan een zeer humoristische ceremonie. Onze familie gingen volledig mee in het verhaal dat het een serieus kerkelijke ceremonie ging zijn. Ik had aan de pastoors al gewaarschuwd dat er een paar familieleden al ging komen zeggen dat het niet te lang mocht duren enz. De pastoors gingen er zeer goed mee om! De ceremonie was supergrappig en verliep zeer vlot em spontaan. Een echte aanrader!

Na de ceremonie was het een kleine receptie. De frietkraam ging open. Ze hadden de feestgangers toch nog iets van eten. En dan begon het feest! Openingsdans enz... De dj is aangeraden door de feestzaal, ook ne aanrader! Hy heeft de hele tijd het feest op gan gehouden! Iedereen heeft gedanst en vond het geweldig! Zeer goede muziek! Tijdens het feest is er dan nog een kleine desserttafel geopend.. Zeer lekker en voldoende keuze!

Wij en een deel van de familie zijn gaan slapen in het aldhem hotel...zeer netjes en vriendelijke mensen!

Mijn trouwjurk kwam van het bruidshuis in merksem, en alle bloemstukken en bruidsboeket kwam van Van Uytsel.

Het was een geslaagde avond! Alles verliep zoals verwacht, maar dat is echt te danken aan de fotograaf, nele, karin, mijn beste vriendin, mijn schoonouders en schoonzus, alsook de dj, vliegende pastoors en de geweldige mensen van de feestzaal familia! We waren ook met idee van "als er iets misloopt dan is het ook zo...we zien wel."
Ik wou helemaal niets veranderen.

femke
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1490


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik4-7-2016 14:40:13

Klinkt als een superfijne dag!



Karin
20-5-2017
 Meld misbruik4-7-2016 17:34:47

klinkt idd goed.Heb jij de misschien een beetje meer gegevens over je kapster en make-up.
Alvast bedankt en nog zalig en lang nagenieten !! :)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik5-7-2016 6:27:54

Klinkt super!!

Ons feest gaat door in zaal Familia :-D



Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik6-7-2016 12:59:44

Leuk. Wij trouwen volgend jaar en zouden ook graag foto's met onze hond willen.
Is ook een beetje ons kindje.
Als het mogelijk is zou ik wel eens graag een paar fotootjes willen zien?

Alvast veel succes samen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info