Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel met accessoires

  1-7-2016 15:46:33
Dag iedereen,
Ik heb zopas mijn kleed besteld en ben op zoek naar accessoires (handtasje, jasje). Kent er iemand een winkel waar je ongestoord en vrijblijvend kan rondkijken, ook als je kleed niet van die winkel komt? Zonder afspraak en zonder opdringende verkoopsters? Alvast bedankt!

Ellen
17-6-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1047


Sofie
16-7-2016
 Meld misbruik11-7-2016 22:28:10

Hallo,

ik ben zelf ook nog op zoek naar extra haaraccessoires en in het bruidsparadijs in Merksem kan je zonder afspraak langs gaan voor accessoires, ook als je kleed niet van daar komt, dus ik zal dat alleszins eens proberen. Geen idee wel hoe de verkoopsters daar zijn ;-).

Groetjes,
Sofie.



Ellen
17-6-2017
 Meld misbruik12-7-2016 8:37:56

Bedankt voor de tip. Veel success nog met alle voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...