Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis november Malediven

  1-6-2016 15:55:04
Hallo iedereen!

Ik trouw op 29/10/2016. We zouden in November op huwelijksreis gaan
Naar de Malediven.

Zijn er mensen die aanraders/tips hebben qua hotels en reisbureaus om te boeken?

Ik zoek natuurlijk het goedkoopst mogelijk zoals iedereen :D ik hoor ook soms dat via Nederlands alles goedkoper is maar heb er geen ervaring mee.

Dus alle tips zijn welkom!

Ann-Sophie

Ann-Sophie
29-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2169


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-6-2016 16:11:44

Zonder twijfel: http://www.malediventravel.nl/

Zelfde bedrijf als www.mauritiustravel.nl en daar zijn wij tot nu toe heel tevreden. In de periode dat ik getrouwd ben, waren er ook heel wat tevreden bruidjes bij hen die hier hun ervaringen hebben gedeeld (ff opsnorren hier dus)

Mooie aanbiedingen, mooie prijzen en zeker bij huwelijksreizen!


Veel plezier met het uitkiezen




Ann-Sophie
29-10-2016
 Meld misbruik1-6-2016 23:16:21

Rebecca,

Ben jij zelf met mauritiustravel op reis geweest?

En content van? Twijfel een beetje omdat het in Nederland is en geen ervaring mee heb zoals met jet air en pegase enz.

Heb wel eens een offerte aangevraagd om te weten hoeveel goedkoper het zou zijn.

Groetjes!
Ann-Sophie



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-6-2016 9:19:00

Wij gaan nu deze zomer met onze kids (8 en 12) naar Mauritius (hotel Le Telfair) via hen (na al die goede reacties hier wou ik ook es horen naar de prijzen).

We hebben online offertes opgevraagd en na 2 dagen per mail gekregen. Nog wat heen en weer gemaild rond opties all inclusive en verschillen tussen de hotels. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een hotel die niet op onze lijst stond maar die zij ons toonden als mogelijkheid die paste binnen ons budget en onze wensen.

Na onze bevestiging hebben we een mail gehad en een voorschot betaald. Daarna alle reisdocumenten (incl e-tickets voor de vluchten) en verdere info rond transfer luchthaven-hotel en zo.

Als je wil, bellen ze je ook op om meer info te geven. Een bruidje destijds (die uiteindelijk naar de Seychellen is geweest met hen) is zelfs bij hen op kantoor langs gegaan.

De extra karting van 500 EUR die je zou krijgen als je binnen de 3 dagen beslist, is trouwens langer geldig hoor. Wij hebben uiteindelijk over het ganse keuzeproces 2 weken gedaan en zonder vragen is bij de uiteindelijke kostberekening 500 EUR afgegaan.

Was ook een eerste ervaring met op die manier boeken maar we zijn alvast tot nu toe heel tevreden en tellen af naar de reis!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums