Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie gaat er nog naar Cyprus? Of ervaringen?

  13-2-2007 16:14:16
Hallo! Gaat er nog iemand op huwelijksreis naar Cyprus? En zo ja, waar ergens? Ik denk erover om naar Limassol te gaan, omdat er van hieruit veel gedaan kan worden. Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee? Of is al daar geweest?
Groetjes Anouk
14/07/07

anouk
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 696


valerie

 Meld misbruik13-2-2007 21:52:37

Wij wilden ook naar Cyprus gaan en bij ons zou het Paphos worden maar de vlucht was zoooo duur dat we uiteindelijk voor een andere bestemming gekozen hebben...
Ik denk dat zowel Limassol als Paphos goeie uitvalbasissen zijn.

Groetjes, Valérie
26/05/2007



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik14-2-2007 9:07:56

Hoi, Inderdaad zoals Valerie had ik ook de indruk dat dit dure vakanties zijn, je vind geen enkel hotel in half pension,allemaal kamer en ontbijt... Voor het geld dat we dan zouden kwijt zijn voor een week gaan we nu 11 dagen met pegase naar corfu in een 5-sterren hotel ...

Maar ik denk dat het daar gwoonweg prachtig is!

Veel succes en plezier
Sarah
15/09/2007



marjan
4-8-2007
 Meld misbruik14-2-2007 17:17:15

hey,
wij zijn ook van plan om naar cyprus te gaan. Even een kijkje nemen in de boeken van Jetair! Prijzen vallen mee, horels met volpension en all-in te vinden, ook doen sommige hotels iets speciaal voor "Honymooners"



marjan
4-8-2007
 Meld misbruik16-2-2007 11:40:48

hey,
gisteren onze reis naar Cyprus geboekt bij Jetair. In hun VIP brochure staat het hotel Antalia Bay (waar wij naartoegaan). We hebben een luxe-kamer met bubbelbad, all-in en speciale service van en naar het hotel. Prijs voor 1 week:+/- 2400,00 euro voor twee personen. Bij Jetair zeiden ze ook dat Cyprus zeer mooi land is , zeker de moeite om te gaan.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...