Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes binnenkomst zaal/aansnijden taart

  23-5-2016 23:34:02
Dag iedereen,

Ik ben nog wat op zoek naar inspiratie voor liedjes bij het binnenkomen van de feestzaal en bij het aansnijden van de taart :-)
Welke liedjes zijn zoal hiervoor geschikt? Behalve de klassiekers Le Lacs Du Connemara, the bongo song, ...

Alvast bedankt voor jullie tips!

Tiffany
18-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2842


Jake

 Meld misbruik24-5-2016 11:16:30

Heb je dit al gevraagd aan je dj? een goede dj kan je een mooi lijstje bezorgen.



Luc

 Meld misbruik24-5-2016 17:29:21

Hi Tiffany,

Zoals Jake aangeeft, inderdaad even checken met je deejay. Hij of zij zal je graag advies willen geven.
Als het liefst geen klassieker moet/mag zijn, dan vind ik persoonlijk Jock Jams leuk als intrede : https://www.youtube.com/watch?v=iIfx23g9q08
Andere mogelijkheden zijn (afh. van je voorkeur/stijl van muziek):
- Beyoncé, Crazy in Love
- Loreen, Euphoria
- U2, Beautiful day
- Bruno Mars, Marry You
Enz...
Af te spreken met je dj welk het ideale moment van intrede is (vooral nodig als er een lange intro aan vooraf gaat...) ;-)
Voor het aansnijden van de bruidstaart kies ik meestal voor Klaus Badelt, He's a Pirate, tenzij het bruidspaar iets anders wenst natuurlijk. Ook dit wordt vooraf besproken en gekozen.
Keuze in overvloed, maar veel hangt af van je persoonlijke voorkeuren.
Je dj kan je hierin zeker verder helpen.
Maak er een onvergetelijk feestje van !
dj Lucky



sonja
28-5-2016
 Meld misbruik3-6-2016 13:37:04

Wij hadden Jordan and baker met explode. Past super erbij!



Tiffany
18-6-2016
 Meld misbruik3-6-2016 14:38:32

Onze DJ stelde de bongo song voor of conquest of paradise en daar zijn we niet zo voor de te vinden :-) ondertussen hebben we nog wat rond geluisterd en vinden we 'everybody dance now' van bob sinclar wel leuk om de zaal binnen te komen en 'sweet lovin' van sigala om de taart aan te snijden :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...