Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Wendy

  13-2-2007 15:09:20
Wendy,

In één van je reacties las ik onderstaande zin: "De ringen die we graag zagen kostten ong. 400 per ring; we hebben ze echter laten namaken en dit kwam op bijna de helft; en ze zijn toch even mooi hoor!"

Je hoort me waarschijnlijk al van ver aankomen... Wij hebben hele mooie ringen gezien... Ring voor de bruid: 1300 €!!! Ring voor de bruidegom: 900 €!!! Toch wel meer dan voldoende vinden wij zelf. Voor mij klinkt het als muziek in de oren dat je dat blijkbaar kan laten namaken voor ongeveer de helft van de prijs!
Kan je mij aub doorgeven hoe jullie dit hebben aangepakt? Heb je gewoon een goudsmid opgezocht en de vraag vlakaf gesteld? Kan je iemand aanraden die mooi werk levert?

Alvast héél erg bedankt!!
Ik had nooit gedacht een oplossing te vinden voor deze dure bedoening!
Isabel

Isabel
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1078


Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik13-2-2007 17:38:03

Dag Isabel,

ik ben dan wel niet Wendy, maar misschien ben je wel iets met de volgende tip: bij goudsmid Hugo Depaepe(http://users.skynet.be/hugodepaepe/1024-768/index.html ) kan je je eigen ringen laten maken. Misschien gewoon eens naar hem toestappen met een fotootje van jullie droomringen, en hem vragen of hij iets gelijkaardigs kan maken? Hij is van Grimbergen, weet niet of dat bij jou in de buurt is of niet...

Hopelijk ben je er iets mee!
Groetjes,
Caroline



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-2-2007 8:10:06

Hey,

wij hebben hetzelfde gedaan met onze ringen. In Gent, vlak bij het stadhuis, is er ook een juwelier die goudsmit is en Jean-Lou maakt prachtige dingen. Goudsmederij Vanderhaegen, 09/223 75 79.

Groetjes,
Lieve



Wendy

 Meld misbruik14-2-2007 12:22:39

Hey Lieve,

Wel, eigenlijk hadden we onze ringen al een tijdje in ons hoofd, van de trouwbeurs vorig jaar in Kortrijk. Hadden de titanium-ringen daar gepast...

Wij dus met ons fotootje van deze ringen naar de juwelier; zij raadde ons onmiddellijk af van titanium ringen te kopen (je kan ze niet laten aanpassen als je verdikt) maar ze wilde offerte maken om ze na te maken in goud.
Toen we de offerte kregen, kwam dit voor de twee ringen samen op 430 euro, dit is zelfs goedkoper dan het ons ging kosten in titanium...
Intussen hadden ze echter een nieuwe collectie waar identiek dezelfde ringen bijzaten in goud en deze kostten 430 euro en 400 euro per ring... Onze keuze was wel vlug gemaakt. En echt waar, je ziet geen verschil.

Bij ons was dit dus het voorstel van de juwelier zelf om het na te maken. Wij dachten dat dit onbetaalbaar ging zijn, maar nee hoor. Valt supergoed mee van prijs! Ja, ze nemen wel een steen van een punt minder (2 ipv 3 punten) en de ring weegt wel minder omdat ze minder goud gebruiken (minder zwaar) maar ik lig daar niet wakker van... Belangrijkste is dat ze er net uitzien zoals wij dat wilden.

Misschien ook eens gewoon bij je juwelier informeren?

Onze juwelier is Goldman Number One uit Zwevegem, maar ja als je niet uit de buurt bent...

Vele groetjes

Wendy



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik14-2-2007 13:24:21

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker eens informeren bij een goudsmid in de buurt! Wist niet dat het zo simpel kon zijn... ;-)

THX,
Isabel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...