Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Herinnering in bruidsboeket of ...

  15-5-2016 14:11:45
Hoi dames,

Ik heb een vraagje mijn mama is net plots overleden en binnen een dikke maand trouwen we
Ik zou graag iets doen zodat ze er toch bij is die dag een foto met een kaarsje gaat er zeker bij zijn in de feestzaal. Maar ik ben aan het denken om iets in mijn trouwkleed of boeket te verwerken.
Een bedeltje met foto aan het bruidsboeket ben ik al tegengekomen maar heeft iemand al eens iets anders gezien of ideetjes?

Droevige groetjes

Veronique
25-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1323


magali
11-6-2016
 Meld misbruik15-5-2016 21:44:15

Hallo,

Ik trouw 11 juni en ik heb een medaillon met foto van mijn mama dat rond de steel van mijn bruidsboeket komt. Ik zet geen foto in de feestzaal, omdat ik weet dat veel mensen het hier moeilijk mee gaan hebben en het is uiteindelijk een huwelijksfeest. In mijn bruidsboeket heb ik haar veel bij me die dag en dat is het belangrijkste voor mij, dat ik het gevoel heb dat mijn mama er toch ook wat bij is op die belangrijke dag dat ze met plezier zou willen meegemaakt hebben.
groetjes



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-5-2016 21:32:10

In mijn trouwboeket zat een fotootje van mijn overleden papa. Ook hadden we een extra kaars voorzien in de viering, waarmee we huwelijkskaars hebben aangestoken, zo was hij toch bij ons op onze dag. Ik heb geen foto in de zaal gezet, gewoon om niemand te bruuskeren. Sommige mensen zouden zich ongemakkelijk kunnen voelen en dat wilden we niet.



Veronique
25-6-2016
 Meld misbruik13-6-2016 21:34:34

Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om een haarspel te laten maken met een foto van mama er in. Heel mooie en subtiel ben echt tevreden. Deze zit dan ergens in mijn kapsel niet opvallend maar toch zichtbaar. Zo heb ik ze echt super dicht bij mij op ons dagje


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...