Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Atypische bruidsschoenen

  13-5-2016 21:47:47
Dag medebruiden :)

Voor sommigen misschien een vreemde vraag, maar ik vraag me af of er vrouwen zijn die op de dag van hun bruiloft atypische bruidsschoenen droegen of gaan dragen? Met atypische bedoel ik gekleurde schoenen, schoenen met een sleehak, sneakers, hoge laarzen, enkellaarsjes,..

Dat idee speelt momenteel bij mij (zeker omdat wij in de herfst trouwen) maar ik durf precies toch niet goed :-P

Benieuwd naar jullie reacties!

Sarah
15-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1905


Eline
2-7-2016
 Meld misbruik14-5-2016 7:56:03

ik ga gouden pumps aandoen. En later als mijn voeten moe zijn, witte allstars



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik14-5-2016 8:28:34

Ik heb twee paar bruidsschoenen met een ietwat verschillende hakhoogte. En indien het zo zou zijn dat mijn voeten het toch niet uithouden tijdens het dansfeest, heb ik nog witte slippers met glitter bij voor de zekerheid. :-)



nele
9-7-2016
 Meld misbruik14-5-2016 8:50:56

Hallo,
Ik trouw binnen een kleine 2 maanden en heb niet de stereotype witte satijnen schoen gekocht. Ik wilde net ietsjes specialer. Mijn schoenen komen van topvintage en zijn cream and gold. Je hebt een vijftal modelletjes dacht ik die zij onder categorie bruidsschoenen indelen. Je kan altijd eens een kijkje nemen. Ik heb heel lang gezocht naar mijn net iets andere schoen en ben er heel blij mee.
Groetjes



Nicky
17-6-2016
 Meld misbruik14-5-2016 9:00:20

Hallo,
Ik ga lichtgroene pumps dragen en heb voor 's avonds beige (champagnekleurige) All Stars.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik14-5-2016 11:29:35

Tijdens de plechtigheid draag ik de gewone typische bruidsschoenen maar tijdens het feest ga ik voor gewone sneakers, slippers of sleehak.. Dat weet ik nog niet goed, die moet ik nog gaan kopen :-D



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik14-5-2016 11:33:55

Ik heb ook niet de traditionele witte schoenen, maar een pump met een zilveren glans. Voor op het dansfeest ga ik die inruilen voor iets gemakkelijker: ik dacht aan open sandalen met sleehak om dezelfde hoogte te proberen aanhouden voor mijn kleed. Of zou die lengte niet veel uitmaken?
Ik heb schrik dat als ik 's avonds opeens iets plat aandoe dat mijn kleed te lang is en het niet makkelijk dansen zal zijn.

Anders klinken all stars ook wel hemels :-)



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik14-5-2016 14:04:19

Ik heb voor de hele dag zilver kleurige Louboutins. Maar voor 's avonds na de openingsdans zou ik die toch graag inwisselen voor witte all stars!
Vroeg me ook af of mensen dat niet gek zouden vinden, een bruid met all stars...
Wij trouwen ook in de herfst trouwens ;-)



Karen
20-2-2016
 Meld misbruik16-5-2016 17:40:23

Hallo, wij zijn op 20 februari getrouwd en ik had voor de hele dag enkellaarsjes aan, en voor savonds roze gebloemde pumps, ze pasten allebel heel erg goed bij m'n jurk!



Kim
13-8-2016
 Meld misbruik17-5-2016 13:12:29

Hallo,

ja ik ga ook voor atypische bruidschoenen omdat mijn kleed al vrij traditioneel is voor mijn doen.

Door de accesoires maak ik het een beetje hippie en strandstijl.

https://www.zalando.de/tata-italia-keilsandalette-beige-gold-tt911l006-b11.html

Dit zijn mijn schoenen.

Groetjes




Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik18-5-2016 10:20:50

Ik heb zilveren schoenen... Wou absoluut geen van die witte of ivoorkleurige schoenen ...



Sarah
15-10-2016
 Meld misbruik19-5-2016 18:54:45

Bedankt allemaal voor de reacties! 😊

Leuk om te horen dat er toch heel wat bruiden zijn die voor iets anders zijn gegaan dan de typische ivoorkleurige trouwschoenen πŸ˜‰

Ik heb ook al vaker gehoord dat mensen 's avonds all-stars aandoen wat me wel hip lijkt, maar jammer genoeg staat dat mij niet πŸ˜”

Wat me wel opvalt is dat de types en kleuren van de door jullie gekozen schoen heel erg uiteenlopen. Hoe wisten jullie dat het een match ging zijn met jullie ongetwijfeld prachtige jurken? Buikgevoel of? 😜

Liefs x



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik26-5-2016 11:13:07

Hoi Sarah,

De mening over de all stars is ook nogal verdeeld... Mijn verloofde is bijvoorbeeld al geen fan! Natuurlijk gaat dit niet geweldig onder mijn kleed staan, maar ik vraag me af of je dat echt ziet of iemand daar op let wanneer je aan het dansen bent...

Ik had mijn schoenen al gekozen nog voor ik mijn kleed had Dit volgens de redenering "alles zal wel mooi staan bij Louboutins"




Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik26-5-2016 19:11:57

Hey Saartje,

Ik heb ook Louboutins gekocht met het oog op mijn huwelijk. Ik ga ze heel misschien even dragen op de trouwdag maar denk toch dat ik heel snel ga overschakelen op één van de andere twee paar bruidsschoenen. Ook die hebben een hak van 10 cm maar zitten zoooooooveel comfortabeler, met gelkussentjes erin, echt een groot verschil. Ik wist eigenlijk al heel snel dat ik het nooit een ganse dag op de Louboutins zou volhouden.

En voor heel laat op de avond ('s nachts) heb ik nog een paar witte glitterslippers bij. :-)



Vicky
18-8-2018
 Meld misbruik22-10-2016 9:28:14

Ik wil ook geen witte trouwschoenen. Ik wil schoenen die ik nadien ook nog ergens anders onder kan aandoen. Ik ben aan het denken aan schoenen in het oudroze ofzo en die kleur te laten terugkomen in het bruidsboeket


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...