Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Berichtje voor Kirsten - Huwelijksreis Thailand

  13-2-2007 15:02:19
Hi Kirsten,

Ik zag net dat jullie ook op huwelijksreis gaan naar Thailand.

Wij gaan ook een rondreis doen van 2 weekjes en daarna nog 1 weekje luieren op Koh Samui. Mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen voor welk hotel jullie hebben gekozen?

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Véronique
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 557


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 18:14:29

Hoi Véro,

Wij hebben gekozen voor 'Kandaburi resort & spa'. Welk hotel hebben jullie gekozen?

Groetjes,
Kirsten



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 18:27:20

Bij ons is het nog een beetje een verrassing.
We gaan eerst de Classic Collection rondreis doen en daarna zitten we ofwel een weekje in het Central Samui Beach Resort ofwel in het Bandara Resort & Spa.
Mijn ouders zijn onze reis voor ons gaan boeken, we vinden beide hotels leuk, volgens mij zijn alle hotels daar gewoon prachtig.

Mijn ouders zijn daar nog niet zo lang geleden geweest en volgens hen is Thailand een prachtig land, zeker een aanrader om op huwelijksreis te gaan.

prettige avond,
Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums