Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

23 april 2016, een mooie dag!

  10-5-2016 11:06:12
Hey iedereen,

Ondertussen al 17 dagen getrouwd dus hoog tijd voor een (lang, sorry daarvoor) verslagje van onze fantastisch mooie dag !

Zoals de traditie het zegt, hebben mijn toen verloofde en ik apart geslapen. Tom is naar zijn ouders gegaan, ik ben lekker thuis gebleven.
Ondanks ik geen last had van stress, heb ik meer liggen woelen dan slapen. Toch ben ik steevast in mijn bed blijven liggen, maar rond 5u kon ik me niet meer bedwingen.
Op tafel stond een leuke verrassing van mijn verloofde, een gepersonaliseerd kistje met Something old (bloem, zie verder), new (gegraveerd armbandje dat al even op mijn verlanglijstje stond), borrowed (haarspeld getuige) en blue (kousenband). Het was zo lief en mooi, echt iets voor mij.
Nood aan een babbel, heb ik gebeld naar de enige persoon waarvan ik weet dat hij om 5u wakker is, mijn papa. Even de nostalgische toer op gegaan en de eerste traantjes van de dag waren een feit.
Om 7u naar de bakker gelopen voor koffiekoekjes, daarna douchke in en dan stond mijn kapster/visagiste daar. De rest van de morgen is heel relax verlopen. Ik was bijzonder rustig en heb gewoon alles op me af laten komen. Ondertussen waren onze fotograaf en mijn getuige ook gearriveerd. Even daarna, was het tijd om mijn kleed aan te doen. Waauw, heerlijk om het totaalplaatje te zien!
En dan was het zover, de eerste ontmoeting... Tom zag er echt prachtig uit in zijn blauw kostuum en ik denk wel dat hij het ook moeilijk had om mij te zien. Onze ouders konden hun tranen ook niet bedwingen en de zakdoeken werden bovengehaald.
Mijn boeket was mooi en simpel en toen begreep ik mijn "something old", de bloem in het kistje was dezelfde als in mijn boeket en in mijn boeket was het bedeltje van mijn overleden grootvader verwerkt. Emotioneel momentje dus...
Wat heb ik toch een prachtman !
Een paar glazen champagne en wat koffiekoekjes later, was het tijd om te vertrekken naar het gemeentehuis. Vanaf toen is alles in een roes verlopen...
Aan het gemeentehuis stonden een heleboel mensen, het was echt bizar om daar het gangpad af te wandelen terwijl iedereen naar je zit te kijken.
De dienst zelf was heel kort en na gelukwensen van iedereen te ontvangen (lees 1000x kussen) zijn we onder luid applaus naar buiten gewandeld als man en vrouw.

Daarna met een beperkt aantal gasten naar de feestzaal gereden waar we een persoonlijke viering hebben gehad met het Huis van de Mens. Dit was gewoonweg prachtig! De ceremonie zat goed ineen, onze consulente heeft prachtig werk geleverd en onze sprekers hebben ons één voor één ontroerd met hun grappige anekdotes en mooie warme woorden.
Dan was het aan ons om onze geloftes te zeggen (of in mijn geval te stotteren tussen de traantjes van geluk door ), de ringen en DE kus.
Na de viering hebben we onze fotoshoot gehad en hebben we gedineerd met onze suite. Hebben trouwens enorm geluk gehad met het weer ondanks de slechte voorspellingen. It was meant to be...

Rond 20u arriveerden de gasten voor ons dansfeest. Een heleboel gelukwensen (en kussen ) later, werd het feest officieel geopend.
En het was een echt succes! Drank, hapjes en het dessertenbuffet werden goed verteerd, de photo booth was een plaats waar iedereen graag eens uit de bol ging, de dansvloer is nooit leeg geweest en de vrouwen waren dankbaar voor de teenslippers die we voorzien hadden.
Iedereen was enthousiast en heeft zich geamuseerd en dat was voor ons het allerbelangrijkste.

Kortom, het was een mooie dag, maar hij gaat inderdaad voorbij alsof het niets is. Zelf hebben we precies de helft gemist, alles passeert je gewoon en je zit echt in een soort van roes. Iedereen trekt aan je arm en je hebt totaal geen benul van tijd. Het is pas achteraf bij het horen van verhalen en zien van foto's en filmkes dat we beseffen wat er allemaal gebeurd is. Heel bizar dus 1 raad...probeer echt te genieten van elke moment want het is zo voorbij .

Nog enkele aanraders:
- Onze zaal, Hof ter Zielbeek in Ruisbroek: alles was gewoonweg perfect geregeld. Mooie locatie, lekker eten, veel drinken en supervriendelijke bediening. De bazin Heidi is een echte topper!
- Onze fotograaf, Vormkrijger: voor mensen die graag net iets meer willen dan de standaard foto's. Dries is een echte een professional die je amper opmerkt. Hebben al 2 teasers gekregen, voor de nieuwsgierigen > https://www.facebook.com/vormkrijger/
- Kapster/Visagiste, Tinka Van Autgaerden: een aangename madam die naar je luistert en enkel 100% tevredenheid wil.
- Onze consulente bij het Huis vd Mens, Joke Wuyts: voor ons de perfecte consulente. Ze heeft ons, na amper 5 afspraken, goed ingeschat en heeft ons laten inzien wat trouwen echt voor ons betekent.
- Onze DJ, DJ Mario: kort en bondig, iemand die weet hoe je een feestje moet bouwen.

Voila, voor ons begint nu een nieuw hoofdstuk. Geniet nog van de voorbereidingen, jullie trouwdag zelf en het getrouwd leven achteraf .

Liefs Anke


Anke
23-4-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1608


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik10-5-2016 13:15:39

Wat een lieve attenties van je man! Klinkt als een zalige dag, en je zag er mooi uit!



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik25-5-2016 8:45:41

Dankjewel Sofie .
Veel succes met jullie dag!

Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info