Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitestoet

  4-5-2016 13:51:06
Hoi iedereen

Kan mij iemand eens zeggen voor in een suitestoet hoe de volgorde is?

ilse
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1103


Willy

 Meld misbruik4-5-2016 19:32:39

Dag Ilse,

Je hebt verschillende mogelijkheden. Geef anders je e-mail adres eens door en dan geef ik je die eens door.

In principe als je een ceremoniemeester neemt dan neemt hij die taak op hem.
Wij nemen soms die taak op ons, (op vraag van de klant) wanneer er geen ceremoniemeester aanwezig is.

Met vriendelijke groeten,
Chantal



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik4-5-2016 21:24:28

Als ik mij niet vergis is het: bruidswagen - auto bruidskindjes - auto ouders - auto getuigen. Normaal gezien volgen dan broers/zussen (in volgorde van leeftijd).



ilse
10-9-2016
 Meld misbruik8-5-2016 19:22:46

Het is eigenlijk voor buiten te gaan in de gemeente en het zitten op volgorde in de kerk plus buiten gaan kerk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...