Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cloud voor foto's

  2-5-2016 21:12:55
Dag toekomstige bruidjes

Binnen 67 dagen is het eindelijk de grote dag...
Graag hadden we voor op ons feest een soort van Cloud (waarop alle gasten foto's kunnen plaatsen) aangemaakt. Zo kan iedereen foto's nemen met hun Smartphone en deze rechtstreeks in de Cloud plaatsen. We zouden dit dan willen doen a.h.v. inloggegevens die we op alle tafels leggen.
Heeft iemand van jullie enig idee welk programma se hiervoor kunnen gebruiken? Is dit mogelijk met Dropbox of zijn er betere mogelijkheden?

Alvast bedankt!

Groetjes
Nathalie

Nathalie
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1032


Sofie
30-7-2016
 Meld misbruik2-5-2016 21:37:15

Wij hebben op de trouw van vrienden de app Wedpics gebruikt en dat werkt heel vlot en leuk! Het enige nadeel is dat de foto's daarop verkleind zijn dus dat je ze nadien niet kan gebruiken voor een fotoboek of zo...

We gaan normaal gezien zelf deze app ook gebruiken op onze trouw ;-)




Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik3-5-2016 11:23:37

Hier ook een Sofie die de app Wedpics gaat gebruiken :-)
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee dus ben blij te lezen dat het vlot werkt!




severine
1-7-2017
 Meld misbruik3-5-2016 21:17:48

Allokes,wij hebben ook al een paar trouws gedaan en ze werkten ook met wedpics.Heel gemakkelijk maar ik denk dat het maar met een paar merken van gsm's werkt.Wij gaan er volgend jaar normaal ook gebruik van maken.



Nathalie
9-7-2016
 Meld misbruik8-5-2016 0:41:42

Hallo

OK, erg bedankt.
Ik ga deze zeker eens bekijken.

Groetjes
Nathalie



OurSecretzz

 Meld misbruik8-5-2016 7:06:11

Hi,

Mijn ervaring, Google Drive. 15Gb ter beschikking ipv 5 in meeste gevallen.
Enige nadeel.... Max foto resolutie van 2048x2048.....
Maar.... in de meeste gevallen is deze resolutie meer dan voldoende...

Grtjs.



Nathalie
9-7-2016
 Meld misbruik8-5-2016 11:31:50

Hallo

Bedankt voor de tip, maar is iedereen dan niet verplicht om een google account te hebben?

Groetjes
Nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...