Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeaus voor de getuigen

  28-4-2016 22:33:18
Hallo iedereen,

Momenteel ben ik aan het zoeken naar cadeaus voor de getuigen (ruim op tijd). ik heb totaal geen idee dus vroeg ik me wel eens af want jullie van plan zijn/ of hebben gegeven?
Groetjes

Kelly
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 896


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik29-4-2016 6:14:57

Voor de getuigen en schoonvader hebben we een gepersonaliseerde wijnkist inclusief attributen en een kwaliteitswijn. Voor schoonmoeder hebben we gekozen voor een gepersonaliseerd windlicht op leisteen met decoratiesteentjes en kaars. Alles gekocht bij Brianto en echt heel tevreden over.



Nathalie
12-8-2014
 Meld misbruik21-5-2016 21:32:48

Wij hebben voordat de getuigen mochten tekenen hun een geschenkje gegeven, namelijk een houten doosje met balpen er in. Op de bovenkant van het houten doosje stond onze naam en trouwdatum ingegraveerd. Mocht je interesse kan ik wel opzoeken waar we dat precies besteld hebben.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...