Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verpakking bedankjes (koffie)

  23-4-2016 14:16:30
Hallo iedereen,

Wij hadden als bedankjes gekozen voor een pakje koffie en thee. Uiteraard mooi verpakt, met een persoonlijk label en een leuke tekst.

Vandaag zijn we eens gaan informeren bij onze plaatselijke koffiebranderij. Voor de thee is er geen probleem, maar de verpakking van de koffie is lastiger. Daar moet dat per 250g in een luchtdichte zak met hun logo. Geen mooie zak dus en ook een te grote hoeveelheid!

Heeft er iemand een alternatief voor onze verpakking van de koffie? En waar kunnen we dit vinden? Wij zijn van regio Brasschaat (Antwerpen).

Alvast bedankt!

Saartje

Saartje
8-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1242


Eline
2-7-2016
 Meld misbruik18-6-2016 15:33:01

Hallo,

Wij hadden dit idee ook, maar zijn er vanaf gestapt. Voornamelijk omdat wij niets hebben kunnen vinden voor die kleine hoeveelheden.

We hebben geprobeerd om het vacuum te verpakken, maar daarbij bleek dat na twee weken de smaak van de koffie ook weg was en de smaak van plastic heeft overgenomen. Niet te drinken!

Wij nemen nu als alternatief koffiebonen omhuld in chocolade. Eerder als snoepje dan.
Je zou ook voor koffiebonen zelf kunnen gaan, maar wij hebben dit niet gedaan aangezien niet iedereen in deze tijd een eigen koffiemaler heeft.

De zakjes hebben we zelf gemaakt dus daar heb ik geen tips voor om dit bij iemand te laten doen.

Alvast héél véél succes!
Eline



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik21-6-2016 8:47:29

Hoi Eline,

Bedankt voor je reactie! Koffiebonen waren wij ook aan het overwegen, maar inderdaad, wie heft nu nog een koffiemaler...

In AVA hebben we de ideale zakjes gevonden, de koffie is dan niet luchtdicht verpakt, maar de smaak blijft wel ok.

We gaan er dus ook van uit dat niet iedereen dit een paar weken laat staan...



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...