Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

  23-4-2016 11:42:58
Beste bruidjes,

Voor onze trouw op 11 juni zoeken wij nog een cadeau om aan onze ouders te geven. Meestal wordt er een kader gegeven met een foto van de shoot sochtends heb ik al gemerkt, maar ik vind dit wat moeilijk liggen. Mijn moeder is 6 jaar geleden overleden en mijn vader is nu 2jaar samen met iemand anders, ze wonen al samen, maar ik ben bijna 100% zeker dat dit kader niet zal opgehangen worden bij hen. Hadden al aan een bongo bon gedacht maar dit is totaal niet origineel natuurlijk. Heeft iemand nog ideetjes?
Groetjes

magali
11-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1393


Eline
2-7-2016
 Meld misbruik24-4-2016 11:16:24

Wij gaan een kleinere versie van onze trouwboek geven (trouwfoto's). Dit kan dan natuurlijk niet dezelfde dag.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-4-2016 10:31:25

Wij hebben een bon gemaakt voor een foto naar keuze (achteraf te kiezen dus). Mijn schoonouders hebben een foto van hun vier kinderen samen gekozen, mijn ouders hebben een foto van ons genomen. Maar je papa kan eventueel een foto van hem en zijn vriendin kiezen die op je trouwdag genomen is? Meestal ben je dan mooi gekleed en het is een goede gelegenheid om een foto door een professional te laten maken.

We hebben dat trouwens ook naar al onze gasten gestuurd, samen met het bedankkaartje, een foto van hen. Daar hebben we heel veel enthousiaste reacties op gehad.




ilse
10-9-2016
 Meld misbruik4-5-2016 13:45:02

Hoi

Wij geven een foto van ons in plexiglas



Jan

 Meld misbruik20-5-2016 10:15:53

Een vriendin van me gaf bij haar trouwen een doosje met geluk. Er is een shop die hoefijzers verkoopt als cadeau bij het trouwen. Ik zag dat ze erg ontroerd waren door het cadeau. Ik weet dat ze ook lang heeft lopen zoeken naar iets geschiks... maar deze viel wel heel erg goed!
http://www.hoefijzers.nl/gelegenheden/een-origineel-huw...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...