Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn onvergetelijke trouwdag

  7-4-2016 17:54:32

Hallo beste bruidjes in spé:

Ik en mijn man zijn getrouwd op 19/09/2015.


Alles is super goed verlopen.

Ik wil de toekomstige bruidjes een beetje helpen met het kiezen.

- Zeker een aanrader en een mooie herinnering is dat je trouwdag gefilmd word van het begin tot het einde. We zien de DVD nog altijd.

- Fotograaf ook van begin tot het einde. Wij hadden FOTOHUIS LOVENDEGEM. Heel tevreden van. Wij hadden onze foto's laten maken na de trouw zodat we aanwezig konden zijn bij onze familie.

- We zijn met paard en koets geweest. Ook een aanrader KOETSENBEDRIJF HOREMANS TE PUTTE. Hebben ook een paardentram voor mensen die al wat minder te been zijn of in een rolstoel zitten. Het is heel tof voor de familie om altijd samen te zitten, dan altijd apart in de auto's te zitten. Zo is het ijs snel gebroken.


- In de kerk hebben we ook gebruikt gemaakt van een zangeres en pianist.

Merrymarry : Kris Van Cauwenbergh en Kaylie Lemmens, een echte aanrader. Je vraagt een liedje en ze kunnen het ongelofelijk echt dikke merci.Mijn man zei maar Nicky neem toch een CD, maar toen we bij hem thuis kwamen, was zijn gedacht snel veranderd.


- We hadden ook Ceremonie meester Chris van Zoutleeuw. Echt een echtte aanrader. Je moet je van je onvergetelijke dag niks aantrekken. Hij doet het zoals jij het wilt. Hij komt 2x langs voor de voorbespreking van de dag. En dag zelf is hij stipt op tijd en zorgt hij voor alles.




- Onze trouw ging door in de zaal Het Lindenhof te Baal. Ook dit was uitstekend.

- Mijn bruidsboeket en versiering kerk kwam van Bloemen Ver Elst te Betekom. Als je iets top wil hebben, ga dan zeker bij deze bloemist.


nicky
19-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1329


Ellen
17-6-2017
 Meld misbruik8-4-2016 13:32:04

Hallo Nicky,

Mag ik vragen bij wie je je haar en make up hebt laten doen?

Bedankt!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...