Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

  3-4-2016 13:21:48
hallo

ik had graag geweten of dit nog gedaan worden een speech en wat word daarin vertelt?

ilse
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1483


Peter

 Meld misbruik4-4-2016 8:07:22

Op een traditioneel avondfeest is dat gebruikelijk. Maar die hoeft helemaal niet lang te zijn.

Meestal als iedereen aan tafel zit (na avondreceptie) kondigt de DJ het bruidspaar (en eventueel ook de ouderparen) feestelijk aan met door het koppel gekozen muziek. Eenmaal aan tafel stopt die je dan de draadloze microfoon toe. Bedoeling is om de gasten te verwelkomen en smakelijk eten te wensen.

Bereid je kort voor, kwestie van daar geen minuut euh te zeggen. :-) Succes!



Peter

 Meld misbruik4-4-2016 8:11:31

Oh ja, soms is het ook het moment om de ouders en de getuigen te bedanken. Als bij die routine bloemetjes of ander geschenken voorzien zijn, is dat soms al eens uitgesteld tot tussen de gerechten.



Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik11-4-2016 11:53:12

Ik heb wel gespeeched als getuige op men beste vriendin haar huwelijk.
Ik ben begonnen met iedereen te bedanken om erbij te zijn, gezegd hoe mooi ze eruit zagen en ben een verhaal begonnen met hoe we elkaar leerden kennen, wat we allemaal samen al 'meegemaakt' of gedaan hebben. Hoe ze haar man leerde kennen,... Heel luchtig, heeft paar minuten geduurd en ze vond het heel fijn! (Ook al had ze er niet om gevraagd)

veel succes!



ilse
10-9-2016
 Meld misbruik12-4-2016 10:39:14

bedankt maar heb geen idee hoe er aan te beginnen
en wanneer wordt dit meestal gedaan? tussen de receptie en het eten? of meer als de receptie mensen al weg zijn?



Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik12-4-2016 11:29:13

Ik heb gespeeched net voor opening van het dessertbuffet. Heb dat zo afgesproken met het bruidspaar. Zij hebben op dat moment ook hun speech gedaan. Ik heb daarna men speech gedaan met erna nog een heel korte 'quiz'. Daarna werd het dessertbuffet geopend en de openingsdans gedaan... Ik denk dat je dat moet zien de dag zelf en eens bespreken met het bruidspaar dat wanneer je 'iets' zou doen, wanneer dat voor hen het beste is?

Ik wist ook niet hoe ik eraan moest beginnen. Ik ben zo gestart:
Hallo iedereen, bedankt om aanwezig te zijn op het trouwfeest van men beste vriendin en haar man. Jullie zien er prachtig uit. Ik vind het nogal moeilijk te spreken voor zo'n grote groep, ik sta liever voor een klas met 8 jarigen. (Is men job).
(naam bruid), we kennen elkaar al zo lang, langs de ene kant lijkt het gisteren toen we elkaar de eerste keer spraken, langs de andere kant precies al een miljoen jaar geleden... Het was die eerste dag hogeschool, lerarenopleiding. Via een gemeenschappelijke vriendin wisten we van elkaars bestaan, en vonden we elkaar daar op de binnenplaats. Het lijkt wel een date als ik het zo vertel. En die eerste dag hebben we de hele dag bij elkaar gehangen, ....
.... (het hele relaas van onze opleiding en vriendschap).
... Kort iets verteld hoe ze elkaar gevonden hebben en dan uiteindelijk afgesloten met (naam bruid, merci dat je er altijd voor me bent geweest, het was al een superdag, geniet er nog van!) Ik hou van jullie.


Het lijken echt allemaal gigantische clichés, maar ze vond het wel super.

Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...