Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema

  3-4-2016 13:04:38
hallo

wij trouwen op 10/09/2016
we hebben bijna alles al
nu voor ons thema ben ik op zoek naar ideeen.
het thema is beach
hoe meer ideeen hoe beter

ilse
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1110


KIM
1-8-2016
 Meld misbruik4-4-2016 16:43:25

Al eens gekeken op Pinterest? Wij hebben daar AL onze ideetjes opgedaan, je kan zelf een bord aanmaken en alles bewaren die je leuk vindt.



Kim
13-8-2016
 Meld misbruik5-4-2016 9:24:26

Hi Ilse,

wij hebben ook een surf/strand thema. En hebben inderdaad heel veel ideetjes gevonden op Pinterest.

Bv.:

Themakleur turquoise

Tafelverdeling én gastenboek: voorkant en achterkant van een surfplank

Werken ook veel met hout als wegwijzers, bordjes met teksten op (Bv strandthema: By low or high tide, I will always be by your side)

Tafeldecoratie is ook met schelpen en drijvende kaarsen.

Onze save the date was een foto van ons op het strand. En de uitnodigen maken we ook zelf in het thema.

Ooh ja wat ik ook heel leuk vind. Wij trouwen niet in de kerk maar organiseren zelf een ceremonie. Ik heb net veel strandballen besteld en die kunnen de gasten dan opblazen en op het einde van de ceremonie naar ons gooien (ipv rijst ofzo...)

Als je ergens foto's van wilt, kan je mij altijd mailen (stevenskim@hotmail.com). Wij trouwen op 13.08 dus misschien kan je ook wat spullen overnemen na de trouw...

Groetjes

Kim



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...