Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: cuba, seychellen of tanzania/zanzibar?

  31-3-2016 22:43:45
We trouwen volgend jaar april.. Welk zou beste zjjn voor huwelijksreis? Ik wil rust/strand en mn verloofde wil iets actiever.. Suggesties?

elke
8-4-2017
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1713


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-4-2016 13:06:02

Hey Elke. Leuk, het zoeken van een huwelijksreis! Voor meer info en topprijzen voor Seychellen verwijs ik naar www.mauritiustravel.nl

Daar vind je veel info over oa de seychellen en ook reizen met prijzen bij. Wij hebben met hen onze reis naar Mauritius geboekt.

Ik denk persoonlijk dat je het beste huwelijksreisgevoel krijgt bij Tanzania/Zanzibar of de Seychellen. De beste combinatie van dingen zien/doen en rusten is ongetwijfeld Tanzania/Zanzibar maar die is natuurlijk ook best prjizig terwijl je voor de Seychellen betere huwelijksreiskortingen krijgt.

Veel prijzen opvragen, durven vragen stellen en dan aftellen dus!

Succes!




Julie
17-9-2016
 Meld misbruik2-4-2016 17:32:56

Wij hebben ook lang getwijfeld tussen Zanzibar/Tanzania/seychellen/mautitius en de malediven maar wij hebben uiteindelijk voor Mauritius gekozen.
wij hebben en rechtstreekse vlucht naar daar en er valt daar heel wat te bezoeken en te beleven en is ideaal voor te gaan snorkelen. :D van geloof is het daar het hindoeïsme en er zijn verschillende tempsel om gaan te bezoeken :D
onze 2de voorkeur was Zanzibar maar hier moesten we over stappen en waren we echt veel te lang onderweg

groetjes Julie



Mieke
7-7-2017
 Meld misbruik18-4-2016 14:58:07

Hey Julie,

mag ik vragen bij wie jullie je huwelijksreis hebben geboekt?
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken (hoewel we pas volgend jaar trouwen maar om toch een idee te hebben van de mogelijkheden) en ik kan precies nergens een touroperator vinden die een rechtstreekse vlucht aanbiedt...

Groetjes
Mieke



Julie
17-9-2016
 Meld misbruik4-5-2016 12:15:31

Hey Ik ben hiervoor bij oranje tours geweest in Heist op den Berg.
Deze hebben me heel goed geholpen en veel informatie gegeven.
Wij konden kiezen uit een rechtstreekse vlucht of met een tussen landing.
De rechtsreekske is wel in parijs opstijgen en met tussen stoppen waren vanaf brussel.

Ook zijn wij naar neckerman geweest deze konden ons ook vluchten aanbieden vanuit brussel en parijs.

groetjes
Julie x



Herlinde
8-4-2017
 Meld misbruik5-12-2016 19:21:15

De combinatie Phuket en een citytrip Bangkok (http://www.airstop.be/nl/goedkope-vluchten-informatie/b... ) is een echte aanrader! Zowel rust als actief, voor beiden wat dus...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums