Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget decoratie

  28-3-2016 20:35:06
Hallo bruidjes,

Sinds half februari ben ik verloofd en 20 augustus is de grote dag. De belangrijke zaken zijn allemaal geregeld. Nu was ik vandaag bezig met de decoratie te budgetteren.
Als ik alles optel kom ik aan zo'n 600€. Hier schrik ik zelf van, aangezien ik nog niet zo gek doe, en ook zelf wat maak. Ook de aankleding van de feestzaal is hier niet bij, want dit doen zij zelf.
Om een idee te geven wat ik in gedachten had: boek om de ringen in te doen, waaierhandvatjes voor het programmablad, een pons om zelf reuzeconfetti te maken, zakjes om dit in te doen, een loper, zandceremonieset, enveloppendoos, etc.
In mijn ogen dus niets overdreven.
Welk budget hanteren jullie?

Groetjes

Eveline
20-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1272


Valerie
26-8-2016
 Meld misbruik28-3-2016 21:30:00




Valerie
26-8-2016
 Meld misbruik28-3-2016 21:33:31

Dat is inderdaad veel.. Wij trouwen op 26-8-16 en hebben al een aantal dingen gekocht, maar denk dat idd alle kleine dingen samen best wel veel kost. Ik probeer ook veel zelf te doen zoals de bedankjes. En ik ga veel bestellen op weddingdeco.nl, heel leuke deco-spulletjes en niet echt duur!



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik28-3-2016 23:02:36

Wij trouwen op 13 augustus en we zitten momenteel toch ook al eenzelfde bedrag. En ik vrees dat daar nog wel wat zal bijkomen. En ja, ik heb ook al redelijk wat online, zoals o.a. weddingdeco.nl, besteld.



KIM
1-8-2016
 Meld misbruik4-4-2016 16:57:05

Ik maak alles zelf voor onze aankleding van de ceremonie, maar ook voor onze feestzaal (die eigelijk in onze garage is:-)).

Ik denk echt wel dat je in de goede richting zit met je budget, ik koop alles wat gespreid zodat dit niet direct een grote hap van ons budget is. Maar alle kleine beetjes opgeteld... Decoratie kost veel geld...

Misschien een tip die ik me constant voor ogen hou: probeer niet te overdrijven. In het begin had ik wel 10 dingen die ik wou maken en op de tafels zetten enzo... Ik heb dit verandert naar 1 lantaarn (die ik zelf maak) en 1 bloemstuk (ook zelfgemaakt) op tafel. En dan nog enkele bloemetjes op tafel gestrooid. Less is more! :-)




Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik11-4-2016 12:27:56

Leuk! Wij trouwen ook 20 augustus! Spannend he!

Ik heb geen idee van budget bij onze decoratie. Wij hebben zelf een zeer budgetvriendelijk huwelijk en de decoratie kopen wij al sinds de verloving in stukjes zodat dit niet zo meteen een grote hap is. Wij hebben vooral bij Ava al dingen gekocht.
Een goede tip van hierboven; overdrijf niet. Hebben met onze trouwdagbegeleider al wat besproken en die heeft foto's getoond waarin duidelijk is dat je niet heel veel nodig hebt om sfeer te maken.

Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...