Terug naar overzicht
Hey Sofie,Ik ben daar in November gaan passen. Ze waren er heel vriendelijk. Ze laten je eerst in een boek een paar modellen kiezen om een idee te hebben van wat je graag ziet, vragen naar je budget en je mag dan samen met de verkoopster uit de rekken de jurken halen die je mooi vindt. Ik heb er in totaal zo'n 10-tal aangehad denk ik. Er was er eentje die er uit sprong maar heb gezegd dat ik in de namiddag nog een afspraak bij Linx in Hasselt had. Dat begrepen ze en het was geen probleem.Uiteindelijk heb ik bij Linx m'n kleed gevonden. Daar waren ze ook zeer vriendelijk. Hebben er wel alleen de modellen van Linea Raffaelli.Ik had ook nog een afspraak bij Maxim's Couture in Aarschot en Boetiek Lief in Lokersbergen (waar ze naar 't schijnt ook heel vriendelijk en iets goedkoper zijn) maar daar ben ik niet meer naar toe gegaan.'k Hoop dat dit je helpt. Veel succes met je zoektocht. GroetjesKristel
Dag sofie,Ik ben eind januari naar couture Paule geweest. Ik had een afspraak op zaterdag om 17.00uur en ondanks het feit dat de winkel normaal om 18.00uur sluit ben ik tot 19.00uur mogen blijven om te passen. Eerst vroegen ze om enkele modellen aan te duiden in een boek zodat ze je stijl ongeveer weten. Daarna mocht ik met mijn mama en mijn zussen rondsnuffelen in de rekken om er de jurken die ik wilde passen uit te halen. De verkoopster nam er zelf ook enkele die aanleunden bij wat ik in de boeken had aangewezen.een groot voordeel aan deze winkel vind ik dat ze er veel verschillende merken hebben.De verkoopster was heel erg vriendelijk en nam zeker de tijd. Ik had al enkele negatieve dingen gelezen over couture Paule maar ik moet zeggen dat het bij mij een heel positieve ervaring was!veel succes,Karolien
Hoi Sofie,Ik heb mijn kleed gekocht bij Boetiek Lief in Halen. Je moet daar een afspraak maken om te komen passen, maar eens je dan daar bent mag je alles passen wat je wil ! Mensen waren héél vriendelijk & je mag op zo'n verhoog staan om jezelf in de spiegel te bekijken : super !groetjes en veel plezier,Karolien
Heb mijn kleedje bij bruidsmode karin gekocht in dilsen.Bij primo piano in waterschei ben ik ook gaan passen en waren ze ook heel vriendelijk.Wendy