Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

  13-2-2007 9:01:07
Hallo medebruidjes,

Kent er iemand een winkel voor bruidslingerie in Geel of omstreken? Ik woon hier nog maar twee jaar en ken nog niet zoveel winkels.

Alvast bedankt!
Groetjes, Els
19/05/07

Els
19-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1114


sofie
11-5-2007
 Meld misbruik13-2-2007 20:02:05

Dag Els,

Ik ga mijn lingerie halen bij "De Prins" in Oostmalle. Zelf woon ik in Turnhout dus dit is niet zo ver weg. Wanneer ik gekozen heb mag ik de lingerie meenemen naar de winkel waar ik mijn bruidsjurk gekocht heb om te passen of het er goed onder past (niet meer zichtbaar is). Mocht het dan toch niet goed zijn mag ik het nog wisselen. Ik denk wel dat bijna elke échte lingeriewinkel een beperkte collectie bruidslingerie heeft.

Veel succes,
Sofie
11/05/2007



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik13-2-2007 20:44:01

hey, zit met zelfde vraagje
ik ga daar toch eens gaan kijken dan. Vind ik wel heel positief dat je dat nog mag ruilen eventueel.
En Sofie... ik ben ook van Turnhout. Jullie trouwen blijkbaar ook op een vrijdag. Toch ambetant hè dat ze op zaterdag niet trouwen in Turnhout.
Wij trouwen 16de voor wet in Turnhout en 18de voor kerk in Oosthoven. Wonen grens Turnhout-Oosthoven

groetjes
Bieke
180507


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...