Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafels

  16-3-2016 12:22:13
Hallo, ons thema is kermis en we zoeken ideetjes over met wat we de mensen kunnen begeleiden naar hun tafel en wat er op tafel zou staan dan. Miniatuuratracties vinden we niet direct. Iemand een ander ideetje?

Groetjes Cindy

Cindy
11-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1107


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-3-2016 14:12:25

Hey Cindy. Leuk en origineel idee! Je kan altijd een afbeelding van een attractie of van jullie bij een foto in een kleurrijk kader steken. Goedkopere oplossing en makkelijker dan een mini-attractie. Om de mensen aan de juiste tafel te krijgen, kan je werken met een ticket voor elke attractie. Veel plezier ermee!



Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik18-3-2016 14:56:02

Hoi Cindy,

Ik was vandaag aan het surfen voor ideetjes en kwam toevallig op iets uit dat me aan jou deed denken. Bij Light in the box: Houten Merry-go-round Keepsake - Set van 6 stuks. Dit zit in de categorie bruidsmode & accessoires - geschenken. Een set van 6 kleine paardemolens...

Succes!
Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...