Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

april bruidjes

  16-3-2016 6:28:22
Hey,
Nog mensen die in april trouwen? Moeten jullie nog veel doen?
Hier nog 15 dagen op de teller, ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.
Groetjes Sanne

Sanne
10-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1223


Wendy
29-4-2016
 Meld misbruik16-3-2016 8:23:43

Wij trouwen op 29 april, dat komt ook stilaan dichterbij.
Mijn to do lijst word steeds kleiner, de grote zaken zijn al geregeld. Het zijn vooral nog kleine dingen zoals de bedankjes, het bruidsboeket gaan bestellen, CD branden met de muziek voor de ceremonie, .... die ik dus nog moet doen. Het enige wat we spijtig genoeg niet in de hand hebben is het weer, moest ik dat kunnen controleren.



Lien
23-4-2016
 Meld misbruik16-3-2016 10:41:10

Wij trouwen op 23 april, dus hier begint het toch ook wat te kriebelen.
Alle grote zaken zijn natuurlijk al geregeld.

Het enige dat nog moet gebeuren hier, zijn de bloemen voor in de zaal ( maar dit is afhankelijk van de tafelschikking en dit kunnen we pas doen eenmaal we met zekerheid weten wie er allemaal komt) en het bruidsboeket.

Mijn toekomstige moet ook nog zijn schoenen halen en we zijn nog op zoek naar een toffe fotolocatie.

Voor de rest is alles (denk ik, hoop ik) alles geregeld.



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik16-3-2016 11:51:01

Hier ook 23 april en heb voorlopig nog geen zenuwen.
De grote zaken zijn geregeld, nu enkel nog wat knutselwerk en bedankjes maken etc.
En hopen op goed weer!

Grtjs Anke



Eline
23-4-2016
 Meld misbruik16-3-2016 13:43:58

Hier ook 23 April :) Als ik naar de aftelklok kijk hieronder krijg ik ook steeds kriebels.
De grote lijnen zijn ook geregeld. We zijn ook nog op zoek naar een fotolocatie voor binnen (die we hopelijk niet zullen nodig hebben) en daarnaast wordt nog vollop gewerkt aan de decoratie :)



Sanne
10-6-2016
 Meld misbruik18-3-2016 6:43:23

Amai veel 23 april bruidjes
Hier moet ik nog de bedankjes maken, de tafelschikking nog eens onder handen nemen. De bloemen doe ik zelf, aangezien ik floriste ben, maar mijn ventje kijkt wel zelf voor het bruidsboeket, en dat moet hij nog gaan bestellen op mijn werk.
En vanavond zitten we nog met ons proefdiner in de feestzaal.
En voor derest zal alles denk ik zowat geregeld zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...