Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat eerst regelen

  14-3-2016 9:24:53
Ik had een klein vraagje. Omdat we pas verloofd zijn, weten we niet goed wat eerst regelen. Ik vroeg mij af als jullie een datum in gedachten hebben, wat jullie eerst reserveren, eerst stadhuis of toch eerst de zaal?

Jessica
1-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1498


Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik14-3-2016 10:40:00

Hoi Jessica,

Volgens mij is het toch beter om eerst een zaal vast te leggen. Afhankelijk van de beschikbaarheid kan dat een invloed hebben op de datum... In vele gemeentes kan je het stadhuis pas 6 maanden op voorhand vast leggen...

Groetjes,
Vicky



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik14-3-2016 11:31:16

Hey Jessica,

Zeker en vast eerst de zaal! Je kan wel altijd eens informeren bij je gemeente of de dag dat je in gedachten hebt nog mogelijk is. Wij konden dit al vastleggen een jaar voor onze trouwdatum.

Kleine tip voor daarna: ik zou ook niet te lang wachten met de fotograaf .

Grtjs Anke




Cedric

 Meld misbruik14-3-2016 13:30:47

Beste Jessica,

Beste is altijd eerts de zaal vast te leggen.

Daarna ook niet te lang wachten om een fotograaf te zoeken.
De "betere" zijn sneller volgeboekt.
Het klinkt raar, maar bij ons lopen de boekingen van 2017 volop binnen.

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen, het gaat zo snel voorbij!

Isabelle
Cedric Alexandre Photograpy



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik14-3-2016 15:30:59

Hoi Jessica,

Wij hebben ook eerst de zaal gekozen! Wij wisten gelukkig al welke zaal we wilden. Zijn in november gaan horen voor oktober het jaar erop en hadden de laatste vrije datum van 2016!

Nadien hebben wij reservatie gedaan in gemeentehuis en we waren de eerste voor onze datum...

De fotograaf zou ik ook nadien beginnen zoeken :-)



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik14-3-2016 17:15:17

Hey,

bedankt voor jullie reacties allemaal...we hebben 2 zalen op het oog dus we zullen zo snel mogelijk deze gaan bekijken en vast leggen.. Een fotograaf hebben we al. Mijn vader is hobbyfotograaf en via hem (een goeie vriend) hebben we deze al kunnen vast leggen.



richard

 Meld misbruik15-3-2016 0:30:00

Wij hebben ruim een jaar van te voren de auto geregeld.
Wel een Ferrari maar deze man had al boekingen voor 2018.
Ik bedoel maar.

Groetjes



Christ

 Meld misbruik15-3-2016 21:52:24

Hey,

Inderdaad best eerst de zaal vastleggen, erna uitkijken voor dj, ev. ceremoniemeester en fotograaf.

Fotografen liggen meestal lang voordien vast.. zo ben ik volboekt voor 2016 en ben ik volop bezig met 2017...

Succes alvast met de voorbereidingen!

Greetz,

Christ




Nathalie

 Meld misbruik16-3-2016 10:27:37

Hey,

Inderdaad eerst de zaal vastleggen ! Jullie datum is ook een populaire datum, dus ik zou niet te lang wachten om alles te regelen.


Veel succes met jullie voorbereidingen.

Nathalie - FOTO Nathalie





Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik16-3-2016 10:43:48

ok alvast bedankt iedereen voor de reacties



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik18-3-2016 9:08:31

Ja, wij hebben ook eerst onze zaal vast gelegd (dit was bij ons 15 maanden voor onze gekozen huwelijksdatum) en dan dag op dag 1 jaar op voorhand konden we datum en uur vastleggen in gemeentehuis (kon electronisch in onze gemeente...), tussen 6 maanden en 3 maanden op voorhand moesten we dan terug gaan om datum en uur definitief vast te leggen dus 'te ondertrouwen'.

Daarna inderdaad fotograaf en DJ vast gelegd. Deze lagen dus ook 14 maanden voor ons huweljk vast!

Ik heb grotendeels vastgehouden aan zo van die checklist die je op het internet vind. Uiteraard wat aangepast aan de dingen die wij echt nodig hebben, en welke niet... Want meestal zijn dat op-amerika-gebaseerde-lijstjes en daar zitten dus wel een paar andere dingen bij.

Groetjes en succes!




Karin
20-5-2017
 Meld misbruik22-3-2016 8:40:05

Absoluut eerst de zaal ! Dan fotograaf en eventueel auto's.
In het gemeentehuis kan je toch pas een half jaar op voorhand terecht en dan is soms
je favoriete zaal al weg. Wij zijn meer dan 1 jaar op voorhand onze auto's al gaan vastleggen en zelfs daar was 1 van onze favoriete al weg.



Willy

 Meld misbruik7-4-2016 21:52:25

Dag Jessica,

Graag wil ik ons even voorstellen.

De Ras Exclusief Vervoer.
Keuze uit verschillende luxueuze wagens.
Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.

Benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op
www.derasexclusief.be

Nog veel succes met de voorbereidingen.
Met vriendelijke groeten,
Chantal


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...