Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekleding grote maten

  11-3-2016 12:32:59
Hallo iedereen,

Weet er iemand mooie winkels voor suitekleding (liefst int lang) met een maatje meer?
En waar er ook keuze is voor te passen?
Hebben al een aantal winkels gedaan, maar helaas... Steeds niets of maar 1 ding om toepassen, was zeer teleurstellend.
Liefst regio Antwerpen of zuid-Nederland( Breda, Roosendaal,...)

Bedankt!

Caroline
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1559


Dorien
17-9-2016
 Meld misbruik11-3-2016 15:36:06

Ik ga met enkele dames van onze suite kijken bij Ann Sophie in Brasschaat. Die hebben wel wat op hun website en Facebook groep staan. Maar verder ben ik ook nog op zoek naar adresjes



Yasmine
17-6-2016
 Meld misbruik14-3-2016 9:30:11

Wij zijn bij style tailors in brasschaat gegaan. Wij hebben heel wat verschillende modellen in onze suite zitten en iedereen heeft daar zijn eigen maat kunnen passen en er was ook voldoende keuze uit verschillende modellen en kleuren. Verder valt de prijs er ook heel goed mee en je mag alles al 2 dagen voor het huwelijk gaan afhalen.



Caroline
2-7-2016
 Meld misbruik21-3-2016 12:35:50

Wij zijn vorige week langsgeweest bij Bruidsmode Angelique in Breda en hebben ineens gekocht. Mooie en ruime keuze voor alle maatjes, alles op maat.Hebben ook een maand voor het huwelijk een pasdatum gekregen zodat alles perfect aanpast. Doordat het maatwerk is, zit het in een iets hogere prijsklasse.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...