Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest filmen

  11-3-2016 7:50:24
Hallo, wij stappen op 28/05 in het huwelijksbootje. We zouden ook graag beelden van ons trouwfeest zien. We dachten eraan om een paar vrienden te vragen om wat te filmen. Maar eigenlijk zou ik hun liever niet met die taak belasten. Hoe lossen jullie dit op een relatieve goedkope manier op?

sonja
28-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1741


danny

 Meld misbruik11-3-2016 20:22:40

Als je familie of vrienden niet wil lastig vallen dan moet je wel iemand inhuren en ervoor betalen, de vraag is, hoeveel wil je er max aan uitgeven?



sonja
28-5-2016
 Meld misbruik12-3-2016 7:06:23

Ja, dat klopt. Maar op de meeste websites zie ik alleen dure videoreportages. Gewoon iemand die een beetje filmt zou goed genoeg zijn. Max €500



Patrick

 Meld misbruik12-3-2016 10:13:19

Ken zijn prijs niet juist maar mss eens informeren...

https://www.facebook.com/jay.vproductions/?pnref=story



Patrick

 Meld misbruik12-3-2016 10:20:34

Hier nog een goedkope die goed werk levert...eens googlen.

http://www.asvideo.be/werk/



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik12-3-2016 10:57:10

Ik zit met hetzelfde, twijfel nog of ik iemand zou inhuren voor een video of niet. Aan een kant hou ik erg van filmpjes, maar we hebben ook een fotograaf en ik wil ook niet precies zo met een hele cameraploeg op stap zijn ook niet, zou dat er niet raar uitzien? Ik heb het in elk geval nog nooit gezien bij andere trouwen, maar zoveel heb ik er ook nog niet meegemaakt. Budget speelt natuurlijk ook mee, ik snap dat het zoveel kost, maar ja je moet het er ook nog bij kunnen uitgeven he.

Dus ik dacht om ook gewoon aan iemand te vragen om bepaalde momenten wat te filmen met een gewoon maar goed fototoestel, iets 'discreter'. Maar dan zit je inderdaad met het feit van iemand daar mee te belasten..



Patrick

 Meld misbruik12-3-2016 11:19:13

Die filmpjes kunnen u waarschijnlijk overtuigen op onderstaande link, wij hebben 4 jaar huwelijken gefilmd (nu gestopt door werkomstandigheden), altijd heel leuk geweest met heel tevreden koppeltjes..als videograaf val je veel minder op dan een fotograaf daar je veel subtieler opgesteld staat, de fotograaf is onmisbaar maar een mooie samenvatting van bewegende beelden op uw mooiste dag is zeker een meerwaarde, mensen zeggen wel eens, die blu-ray komt nooit meer uit maar vandaag met alle sociale media wordt er meer dan ooit naar bewegende beelden gekeken. Ik maak hier zeker geen reclame want daar heb ik toch niets aan, ik kan het alleen maar aanbevelen...Kijk naar die vele mooie momenten op onderstaande link, op foto's vind je die niet allemaal terug. zeker weten...Succes.

https://vimeo.com/jdesign/videos



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik12-3-2016 11:32:14

Bij een fotograaf is er iets minder discretie omdat er meer momenten aanwezig zijn waarop je moet "poseren", zo is er de fotoshoot bijvoorbeeld.
Als videoman registreer je eerder alles stilzwijgend vanop afstand, je probeert zo weinig mogelijk het koppel lastig te vallen....(ik toch).
mvg



sonja
28-5-2016
 Meld misbruik13-3-2016 15:53:46

Ik denk dat we toch een planning gaan maken dat we de camera aan verschillende familieleden en vrienden gaan doorgeven. We willen echt enkel de hoogtepunten op beeld en ze zullen er niet mee inzitten 10 minuutjes te filmen.



Martens

 Meld misbruik23-4-2016 15:06:54




sonja
28-5-2016
 Meld misbruik23-4-2016 15:45:56

Ondertussen hebben we een oplossing gevonden. Een kameraad wil alles filmen en doet dat graag. Merci voor het advies!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info