Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper gezocht omgeving Sint-Niklaas Waasland

  10-3-2016 10:16:50
Ik ben voor op zoek naar een rode loper van ca. 10 meter lang.
Heeft iemand in de omgeving van het Waasland deze per toeval te koop of weet er iemand waar ik deze aan een schappelijke prijs kan bekomen ?
Alvast bedankt voor de tips ;-)

Heidi
8-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 974


Hanne
19-9-2015
 Meld misbruik23-3-2016 9:08:55

Dag Heidi, ik ben in september 2015 getrouwd en we hebben zelf toen 2 rode lopers aangekocht die nu wat in de weg staan:-)! Moest je interesse hebben, mag je altijd iets laten weten. Nog veel succes met de voorbereidingen!



Heidi
8-7-2016
 Meld misbruik25-3-2016 12:38:37

Hey Hanne,
Ik zie nu pas je berichtje. Ben wel geïnteresseerd, hoe lang zijn de lopers en van waar ben je ergens ?
Je kan me mailen op heidi.vanrooy@telenet.be

Alvast bedankt,
Groetjes,
Heidi



Hanne
19-9-2015
 Meld misbruik27-3-2016 9:17:31

Dag Heidi,

Ik heb jou een mailtje gestuurd. Moest het niet zijn aangekomen, laat je maar iets weten.

Groetjes,

Hanne




Hanne
19-9-2015
 Meld misbruik27-3-2016 15:41:49

Dag Heidi,

Ik heb jou een mailtje gestuurd. Moest het niet zijn aangekomen, laat je maar iets weten.

Groetjes,

Hanne



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...