Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor Valentijn

14-2-2007 23:27:46
Valentijn staat weer voor de deur en zoals steeds zijn wij bij WijTrouwen.com steeds nieuwsgierig naar de creativiteit van de romantische zielen op onze website. Dus is de vraag: Wat hebben jullie gepland voor Valentijnsdag?

Redactie

Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 424

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik13-2-2007 8:05:03

Voor ons is iedere dag een beetje Valentijn, dus gaan we niet echt iets zéér speciaal doen... Valentijn is meer voor mensen die in het jaar vergeten lief zijn (grapje :-p)

Het zal waarschijnlijk een romantisch etentje in de eethoek (ipv in de keuken) worden met sfeerverlichting... (de laatste keer is toch alweer een maand geleden :-p) Maar eerst gaan we samen fitnessen... :-) En na 't etentje.............. ;-p

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 10:15:36

Beste redactie
Wat leuk dat jullie ook eens een berichtje posten !

Wij gaan op valentijn al eens in de zaal gaan eten waar we trouwen , om al wat in de sfeer te komen en ja hoor gelijk Ilse zegt nadien misschien...:-p)

groetjes
Christel

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 12:18:03

Wij gaan niet echt iets speciaals doen. Ik ga morgen wel iets lekkers uithalen bij de traiteur (ze hebben een speciaal valentijnsmenu) en ik heb verschillende dingen gehaald om het huis een beetje te versieren.

Groetjes,
Véro

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik13-2-2007 13:59:46

Mijn verloofde en ik hebben onszelf getrakteerd op tickets voor de musical "Beauty & The Beast" voor onze Valentijn. Omdat het praktisch in de week niet haalbaar is, gaan we wel zaterdagavond en dus is het voor ons dit jaar 2x Valentijntjesdag ;o)

Groetjes en voor iedereen een liefdevolle én romantische Valentijn!
Ilse (18.08.2007)

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik13-2-2007 14:23:38

Hoi, net zoals Ilse trakteren we onszelf ook op Beauty and the beast eind februari !

Groetjes, Sarah
15/09/2007

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-2-2007 15:56:33

Goh Valentijn...

Hebben we eigenlijk nooit echt aan meegedaan, maar dit jaar is het helemaal erg... We hebben een eigen zaak en morgenavond is het maandelijkse vergadering. Ook al ben ik niet zo Valentijn-minded, toch had ik liever nét iets anders gedaan morgen:)

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik13-2-2007 17:38:21

hallo iedereen

Wij hebben toch ook een valentijnsetentje gepland in de zaal waar we trouwen in juli.
Normaal geven we elkaar die dag en kaartje. Het is dag dat je je liefde voor elkaar eens xtra in de verf mag zetten. En dit jaar is voor ons toch wel speciaal want het is de laatste keer als "koppel". Volgend jaar gaan we als man en vrouw ;-p

Fijne valentijn aan iedereen

El
07/07/07

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik13-2-2007 18:48:39

Voor ons is het morgen speciale dag, hopen we toch. Morgenmiddag hebben we onze eerste echo, en hopelijk is alles goed met onze eerste spruit. En dan 's avonds gaan ook wij gaan eten in het restaurant waar ons huwelijksfeest zal plaatsvinden, ik krijg speciale aangepaste menu omdat ik niet alles meer mag eten, en tis ook dineren met kaarslicht.

groetjes

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 19:59:48

Hallo Mieke,

Proficiat met jullie eerste kindje,

Groetjes,
Véro

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik13-2-2007 21:00:12

Wij gaan ook gewoon lekker eten, bij een nieuw Japans restaurant hier in de buurt.

Mieke proficiat, zal wel spannende dag zijn voor jullie!

Groetjes,

Wendy
5.5.07

Veroniek

Meld misbruik13-2-2007 21:50:23

Hoi

Wij vieren Valentijn ook in het weekend, want morgen werk ik overdag en mijn verloofde heeft de nacht... Dus we gaan elkaar ongeveer een half uurtje zien.

Dit weekend gaan we eerst samen gezellig iets lekker eten en dan een gezellig romantisch filmpje huren...

Groetjes en 't amusement allemaal!
Veroniek
20 07 2007

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik13-2-2007 21:51:46

wij zijn reeds naar beauty and the beast gaan kijken!! heel mooi! echt prachtig! veel genot op jullie avondje!

voor valentijn doen we niets! mijn vriend moet werken 's avonds. tja... en ik zal wel aan het afwerken zijn aan de pakjes voor de carnaval op school! romantisch onder mijn eentje! maar kom, we zullen samen voor hij moet gaan werken wel snel iets lekkers eten en een lekkere fles openen!
en het is voor ons wel meer valentijn dan enkel morgen!

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik14-2-2007 8:03:01

Bart en ik hebben ons afgelopen weekend al getrakteerd. Hij heeft me een flesje parfum cadeau gedaan (mijn andere was op). Nadien zijn we iets gaan eten in de Wilde Zee in Antwerpen.
Vanavond ga ik zijn lievelings dessert maken en kraken we naar alle waarschijnlijkheid een flesje (bubbels of wijn, daar ben ik nog niet uit).

Groetjes Mieke
06-10-2007

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik14-2-2007 9:28:36

Hey,

Ik mag net vandaag onze trouwringen gaan ophalen!!
Eigenlijk vieren we Valentijn niet echt omdat we dat te commercieel vinden. Heb vanmorgen wel een lief briefje gevonden in mijn auto...

Groetjes en veel plezier aan alle Valentijnvierders!

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik14-2-2007 10:01:19

Hey,

Dit jaar doen we iets speciaals op valentijn. Ik werk in het onderwijs en vandaag is het net mijn vrije dag. Mijn vriend heeft een halve dag genomen.

Deze namiddag gaan we zwemmen in Sunparks en deze avond gaan we fondue gaan eten. Als cadeau geef ik hem een cadeaubon voor Sunparks. Voor ons betekent het dus een extra namiddag samen zijn.

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik14-2-2007 11:46:32

Ik heb van mijn ventje reeds mijn kadootje gekregen: een gouden armband en een doos truffeltjes. Hij heeft deze morgen bij zijn ontbijt een kaartje gekregen en een briefje waarop staat dat hij vandaag mag gaan een nieuwe tattoo mag gaan kiezen die zaterdag zal gezet worden. Nog deze middag gaan we de teksten overlopen die in de ceremonie van onze trouw zullen gebruikt worden, gaan we onze openingsdans kiezen enzo, gevolgd door een romantisch etentje.

Groetjes Jona

Isabelle
10-8-2007
 Meld misbruik14-2-2007 12:59:57

Is toch wel altijd een speciale dag Valentijn!
Een leuke dag om de liefde voor elkaar nog eens extra id bloemetjes te zetten!
Mijn partner werkt vandaag tot 19u. Toen ik ze deze morgen wegvoerde stond er op het kussen vd auto vd passagier een flesje champagne met allemaal pralinetjes erond en een boeket met rode en witte rozen.
Ik heb een cadeaubon gekocht voor een prive sauna en relax gecombineerd met een lekkere massage. Het zou wel leuk zijn om deze bon te gebruiken de avond voor ons huwelijk! (als we zolang kunnen wachten)

Isabelle
10 augustus 2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-2-2007 13:22:11

Hey,

elk jaar opnieuw zeggen wij dat we niets gaan doen met Valentijn, maar elk jaar staan we daar toch met een cadeautje. Vanavond gaan we eten in ons lievelingsrestaurantje, het wordt onze eerste valentijn als man en vrouw!

Het grappige was dat we blijkbaar allebei los van elkaar gereserveerd hadden in hetzelfde restaurant, ik op mijn meisjesnaam, zodat de uitbaters het eigenlijk niet door hadden.

Pas toen mijn ventje deze morgen mijn kaartje open deed zei hij: "Ik zal mijn reservatie dan maar annuleren."

Groetjes,
Lieve

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik14-2-2007 18:28:57

Vandaag vier'k valentijn alleen omdat mijn vriend nog tot vrijdagnacht in't buitenland zit.
Het huis is wel versierd (in't weekend gedaan).
Ik had een kadootje en kaartje in zijn koffer gestoken (heeft hij dus wel al eerder gezien).
Vanmorgen om 8h stond de bloemist hier voor de deur met een mooi boeket bloemen. Even erna belde hij en heb'k tussen de woordenboeken nog een kaartje gevonden! Vond het toch fijn dat hij aan mij dacht terwijl hij er niet kon zijn...
We gaan zaterdag wel door de dag voor de trouw vanalles doen en s'avonds lekker eten.

Veel plezier allemaal!!!
Groetjes,
Katrien
18-08-2007

els
7-7-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:19:47

Onze laatste "lievensdag"... volgende keer zijn we getrouwd he! En mijn ventje lag met buikgriep in bed...
We zullen dit weekeinde wel een andere reden vinden om te vieren!

Redactie

Meld misbruik24-6-2010 22:54:19

test

Redactie

Meld misbruik10-9-2010 3:37:27

test

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...