Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering gezocht - kaarsen - vaasjes - lampionnen etc - boho stijl

  8-3-2016 11:39:26
Hallo Bruidjes,
Wij gaan op 23/07/2016 trouwen en ons feest zal in het Hof van Riemen doorgaan.
Ik zou de zaal graag wat romantisch aankleden : iemand ideetjes?
Ik dacht aan allemaal vaasjes van verschillende hoogtes en vormen waar 1 of 2 bloempjes inkunnen en aan lampionnen... ?
De omgeving is daar ook mooi met mooie tuin aan. Tips om die aan te kleden?

Ik hou wel van kaarsen overal.

Als iemand weet waar ik zowat romantisch / boho stijl leuke versieringen kan vinden, laat maar komen

Nadine
23-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1374


Bonbonneke
15-10-2016
 Meld misbruik9-3-2016 16:50:39

Hallo
Op pinterest kun je alvast schitterende ideetjes opdoen.
Ik ga een beetje voor dezelfde stijl en haal alles van de action of zelf maken.
Ook via aliexpress vind je goedkope dingen zoals die lampionnen.
Ik spaar al een tijdje grote bokalen (van bv. wortels en erwtjes) om daar dan water en drijfkaarsen in te doen of gewoon grote theelichten.
Met gipskruid (kleine witte bloemmetjes) erbij wordt dat heel mooi.
Enkele sites:
weddingdesignthefinishingtouch.be
styleyourparty.be
trouwartikelen.nl
weddingdeco.nl

Groetjes en veel succes





Nadine
23-7-2016
 Meld misbruik10-3-2016 13:27:11

Dank u bonbonneke Welke kleuren gaan jullie nemen? Ik kom daar niet helemaal uit. Ik wil zeker geen rood en geen oranje, maar twijfel over wat wel. Zou romantisch, maar toch niet te kitscherig moeten zijn...



Bonbonneke
15-10-2016
 Meld misbruik11-3-2016 20:11:28

Ik ga gewoon voor wit. witte lampionnen, witte kaarsen, glazen stolpen maar afgewerkt met e gekleurd lint. ik dacht aan heel zacht roze.



Sarah

 Meld misbruik29-3-2016 14:36:03

Hallo,

Wij verkopen onze vaasjes gebruikt voor ons huwelijk nl. 26 cm hoog en 15 cm hoog.

De hoge vaasjes staan alvast op http://www.2dehands.be/huis-meubelen/curiosa/glaswerk/l...

Stuur gerust Pm bij interesse.

Succes met de voorbereidingen!



Jessica
9-9-2017
 Meld misbruik26-4-2016 14:45:58

@ Nadine: ik ga volgende week kijken in Hof Van Riemen voor mijn huwelijk in september volgend jaar. Zou jij het zien zitten om mij te zeggen hoe het voor jou is verlopen? En als je dat ziet zitten, aan te geven of jij een zittend diner hebt, of walking dinner of....? Ik heb een aantal dingen opstaan om te gaan bekijken, maar het kost al gauw 100€ per persoon (Hof v Beatrijs,...) en dat kan ik er echt niet aan geven...

Alvast bedankt voor je reactie!!!



Els
1-7-2016
 Meld misbruik19-5-2016 8:26:00

Hallo, ik trouw op 1/7 en kleed de zaal aan met 100 witte lampionnen. 30 en 40 cm. 6 grote witte harten om op te hangen.
Alles is te koop na 1/7 voor 160€, nieuw 230€
Indien interesse? stuur PB


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...