Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korte trip

  4-3-2016 20:27:20

Hey allemaal!

Wij gaan pas een paar maand na ons huwelijk op huwelijksreis maar zouden wel graag een paar dagen naar de Ardennen of de kust even nagenieten van de grote dag. Heeft er iemand leuke adresjes voor een combinatie van wellness en gastronomie (mag ook apart).

Alvast bedankt!!

Ann


Ann
26-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1835


Tina
24-12-2016
 Meld misbruik5-3-2016 17:15:22

Ik volg mee



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik9-3-2016 11:06:51

Hey Ann,

Ik denk aan twee dingen.

Ten eerste: Voor Valentijn had mijn man mij verrast en boekte een nachtje bij "Nooz". Wat een ervaring!! Het is totaal geen doorsnee wellness/hotel.
Je krijgt een prachtige kamer met een badje buiten, in de kamer heb je een mini-cinema (ipv tv een grote scherm met een projector) waarbij je keuze hebt uit verschillende films.
Na massage ga je naar de bos (privé) waar je en je partner kunnen ontspannen en kruipen in een bad, midden in een bos. Super ervaring!! En dan douchen in de bos! Je hebt echt het gevoel dat je ergens op reis bent.
's Avonds krijg je een privé diner op je kamer!
Het is in de Kempen, maar heb ook gehoord dat ze hun concept hebben overgebracht ergens aan de kust. Anders moet je eens informeren...

Echt origineel, romantisch! Echt de moeite!
http://www.nooz.be/

Dan de tweede plaats: Paar jaar geleden, in augustes, had ik een nachtje geboekt ineen hotel in Spa. "Manoir de Lébioles". Met een woord : wauw!! In de zomer is het er gewoon adembenemend. Het is een kasteel met prachtige kamers. Ze hebben een wellness. En belangrijkste: ze hebben een topchef! Je kunt er lekker gastronomisch eten. Het restaurant behaalde 16/20 punten in Gault Millau!!
En vorig jaar is Axel Witsel daar getrouwd.
Wij vonden het een prachtige plek en in 't stadje kan je leuk wandelen en eten. Plus kun je ook naar de thermen gaan.

http://www.manoirdelebioles.com/nl/

Veel succes!

groetjes
Elena





Ann
26-6-2016
 Meld misbruik10-3-2016 11:02:50

Hey Helena,

Super tips, dankjewel! We hebben ondertussen wel al geboekt in hotel Klein Zwitserland in Slenaken. Zou ook de moeite zijn... afwachten dus :-)

Ik denk wel dat jouw voorstellen wel eens een ander tof weekendje weg kunnen worden!!

Groetjes!

Ann




Elena
29-8-2015
 Meld misbruik10-3-2016 16:12:06

Graag gedaan!
Zwitserland, klinkt super!! Geniet ervan!!

groetjes
Elena


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums