Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budgetvriendelijke videograaf

  4-3-2016 14:42:02
Hallo,

een vriendin van mij trouwt op 16 juli. Kent er iemand een 'budgetvriendelijke' videograaf?

groetjes

Ines

Ines
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2366


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik4-3-2016 16:43:40

Helaas bezet op 16 juli, mvg.



Steffie
1-4-2016
 Meld misbruik5-3-2016 16:28:07

Dreamcatcher Van Kortrijk



Kamran

 Meld misbruik5-3-2016 22:33:21

Hi,

Neem gerust contact met ons op en vertel je verhaal wat je gefilmd wilt hebben dan komen we er zeker uit. Dit is mijn eerste bericht dus ben ik beetje voorzichtig wat ik moet zeggen want ik wil niet tegen de regels van de forum ingaan.

Tot hoors!!



danny

 Meld misbruik5-3-2016 23:03:19

@ Steffie, Dreamcatcher in Kortrijk is een copycenter...



Nadine
23-7-2016
 Meld misbruik8-3-2016 10:37:19

Ik volg dit even, want ik zoek ook een budgetvriendelijke videograaf voor ons feest op 23/7/2016 ... ??



Stephanie

 Meld misbruik9-3-2016 13:04:06

Een videograaf is een heel slechte investering hoor. Ik zou er niet veel geld aan uitgeven. Een huwelijksfilm bekijk je immers maar een paar maal en daarna gaat hij een kast in en hij komt er niet meer uit.
Misschien moet je eens langs gaan bij een fotoclub en daar vragen.
Of heb je niemand in je vriendenkring met een recent fototoestel? Hiermee kan je meestal ook filmpjes maken. Echte professionele videografen filmen natuurlijk niet met fototoestellen maar met echte filmcamera’s en die zijn dan natuurlijk duur.

Succes nog verder.



danny

 Meld misbruik9-3-2016 14:16:06

@ stephanie, wat heb jij eigenlijk tegen videografen want je maakt er blijkbaar een gewoonte van om videografen in dit forum af te breken. Ines wil een videograaf dus ik snap niet waarom je het telkens opnieuw nodig vind om dit dan weer af te raden. Ik begrijp dat je gaat trouwen? Trouwen is ook een slechte investering hoor, misschien moet je eens langs gaan bij een vriendenclub want die kunnen je ook gewoon gezelschap houden.



Patrick

 Meld misbruik12-3-2016 10:16:14

Ken niet zijn prijs maar een starter is gewoonlijk goedkoper...

https://www.facebook.com/jay.vproductions/?pnref=story



Stephanie

 Meld misbruik16-3-2016 13:12:53

Danny,

ik vind je reactie hier hoogt ongepast. Ik breek niemand af.

Heb jij misschien belangen in de wereld van de video?

Mag ik weten wie jij bent?




danny

 Meld misbruik16-3-2016 13:39:55

Dit is al de tweede keer dat u videografie als een slechte investering aanhaalt als iemand vraagt voor een budgetvriendelijke videograaf. daar helpt u echt niemand mee verder, het is ook duidelijk dat u geen kennis van zaken heeft als het op videografie aankomt, dat "echte professionele videografen natuurlijk niet met fototoestellen filmen" is de grootste onzin die ik al heb gelezen, bijna alle trouwvideografen filmen met een fototoestel.

Mag ik ook weten wie u "echt" bent?



Driess

 Meld misbruik24-3-2016 13:52:05

Stephanie, misschien moet je eens aan danny vragen of hij eventueel iets te maken heeft met NOAFILM.



danny

 Meld misbruik24-3-2016 18:38:10

Nee, ik heb niets te maken met noafilm maar ik ken hem wel en als ik Stephanie mag geloven zal dat dan wel een professionele videograaf zijn als ik zijn prijzen zie.



esther

 Meld misbruik30-3-2016 9:46:19

pfff....hier word ik zo moe van. Een bruidje stelt een serieuze vraag en krijgt als helemaal niet onderbouwd antwoord dat ze dat maar niet moet doen want dat dit weggesmeten geld is??? Ik ben ondertussen 20 jaar getrouwd met mijn man die nav onze eigen huwelijksfilm ook huwelijken is beginnen te filmen.we kijken ook nog minimum ééns per jaar naar ONZE film.. Wat betreft de fototoestellen vs videocamera's kan ik je verzekeren dat de meeste fototoestellen een 3voud kosten van de meeste videocamera's en dat de kwaliteit tegenwoordig zeker niet meer moet onderdoen (integendeel). Het enige wat ik zie (hij doet tegenwoordig ook af en toe een fotoreportage) is dat de nabewerking van video een 4keer meer tijd vraagt dan fotobewerking.
Veel succes met je zoektocht



Patrick

 Meld misbruik30-3-2016 20:04:02

Eens polsen bij http://www.jay-vproductions.be/ , ik weet niet of hij eventueel nog vrij is...Succes.



Patrick

 Meld misbruik30-3-2016 20:04:43

Oeps, had dit al gepost, sorry...



Luc

 Meld misbruik17-5-2016 11:11:47

DreamCatchers in Kortrijk is wel degelijk een videobedrijf, maar is inderdaad ook een copycenter en drukkerij. We hebben ons assortiment namelijk uitgebreid om naast video ook het drukwerk, de uitnodigingen en dergelijk te kunnen aanbieden. Op onze website is het gedeelte video helaas niet meer te zien, we zijn deze aan het bijwerken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info