Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bediening gezocht

  4-3-2016 11:22:57

hallo,

Nog 5 maandjes en het is de grote dag voor ons

Alles is geregeld tot in de puntjes.

Of beter gezegd was geregeld.

Onze ceremoniemeester, die tevens onze maître gaat zijn op het avondfeest, had voor het personeel van de bediening gezorgd. Nu heeft hij laten weten dat deze mensen opeens niet meer kunnen. Hij wilt zelf wel verder zoeken, maar hij vraagt ook of wij mensen kennen ...
Vinden jullie trouwens een maître nodig op het avondfeest, begin nu een beetje te twijfelen hieraan.

Wij hebben 180 genodigden. Onze zaal heeft zelf geen personeel ....
Iemand ideeën? waar hebben jullie je personeel gevonden ....
Ons feest gaat door in Kortessem (dichtbij Hasselt)Diepenbeek.

Groetjes Tanja


Bellefroid

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1391


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik5-3-2016 10:02:36

Ik zou me zelf toch relaxter voelen met een maître. Hij leidt alles toch wat in goede banen en weet perfect wat jullie wensen zijn.

Wat betreft de zaalbediening, heeft je traiteur niet de nodige connecties vanuit zijn ervaring om je hiermee uit de nood te helpen? Ik zou ook bij hen eens polsen.



Nathalie
24-9-2016
 Meld misbruik5-3-2016 18:06:14

Welke zaal heb je?



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik5-3-2016 18:23:14

Kokima eventkasteel?

Wij zijn zelf van Kortessem maar ons huwelijksfeest zal doorgaan in Houthalen. :-)



Bellefroid

 Meld misbruik8-3-2016 9:38:56

Hallo, als traiteur hebben we jeurissen, maar hij zegt dat toch wij voor personeel moeten zorgen, zij zorgen voor personeel qua bediening van het eten, maar inderdaad misschien kunnen zij wel iemand voorstellen... goed idee, bedankt.

Onze zaal is redelijk nieuw :-) wij zouden het 3de huwelijksfeest gaan zijn.

Kasteelhoeve Dessener in Wintershoven. Al van gehoord?

Ohh Houthalen dat is ook een stukje rijden dan. :-)

grtjs

Tanja





Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik8-3-2016 20:09:16

Hey Tanja,

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Groetjes,
Kathleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...