Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 158 dagen op de teller : ) ...

  29-2-2016 9:53:53
nog 158 dagen... Het komt stilaan dichterbij :) ....
We zijn nu ongeveer al 4 jaar verloofd, en 9 jaar samen deze zomer. Dus echt zo blij dat we man en vrouw gaan worden!!

Tot nu toe hebben we al bijna alles geregeld, behalve de kleinere dingen. Dit weekend gaan kijken naar ringen, we gaan beide een ring uitkiezen voor elkaar, maar we weten wel welke elkaars top 3 is ;) . Zo blijft het toch nog een verrassing! Ik denk voor mijn verloofde titanium te kiezen inp zilver. Hij ziet het liefst iets mat. En mag de ring niet aanhouden voor het werk, dus gaat hij later onze huwelijksdatum laten tatoeëren op zijn ringvinger. Maar wil er toch een voor hem kopen, puur symbolish. Is titanium ook niet sterker dan zilver?

Ook het wettelijk huwelijk is al volledig in orde gebracht, we zijn sinds dinsdag in ondertrouw :) !
Nu vroeg ik me af hoe je dat doet om de kerk te versieren, mag dit al vrijdagavond, als je zaterdagmiddag trouwt? Ben dat vergeten vragen aan de pastoor...

Mijn broer gaat ons verrassen met het vervoer :) zo lief! Ook onze familie helpt overal zo wat aan mee... Iedereen is enthousiast en dat is echt wel leuk!!! Ook mijn aanstaande kijkt er al echt naar uit :) !! En ik ook natuurlijk :D !!! Dus laat je nooit ontmoedigen als er eens iets mis gaat!! Ik heb het ook al voorgehad met enkele "vriendinnen". Maar uiteindelijk moet je genieten van dit moment! Er zijn steeds genoeg vrirnden en familie die er wel voor je zijn en even enthousiast zijn als jullie ;) !!

Veel liefs en succes iedereen met het plannen!

tinne
6-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 977


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik8-3-2016 10:56:00

Zo leuk dat jullie ringen nog een verrassing gaan zijn!
En dat er zoveel enthousiaste mensen zijn is ook altijd fijn hé. Na vier jaar verloving ga je zeker extra van de trouw genieten :-) Veel plezier nog met de voorbereidingen!



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik10-3-2016 18:47:34

danku Sofie :)
Geniet er zelf ook nog van!!

Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...