Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum heren grote maten oa maat 58 waar te vinden??? Dringend!!

  28-2-2016 16:17:37

Els
11-6-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2445


Nicky
17-6-2016
 Meld misbruik29-2-2016 20:53:29

Bij Tailleur Saint-Guidon in Anderlecht (Brussel) hebben ze grote maten. Mijn toekomstige heeft net zijn kostuum daar besteld en heeft 2à3xl en maat 58 in zijn broeken.



Tien
11-6-2016
 Meld misbruik19-3-2016 12:38:21

Ik weet niet of ik nog op tijd ben maar wij gaan bij Tailor Made Suits in Antwerpen, daar maken ze alles op maat voor een schappelijke prijs! Mijn man-to-be is vooral ongelooflijk lang... en kan ook wel zo'n aangepast kostuum gebruiken! ;-)



Jan
5-4-2021
 Meld misbruik15-2-2017 18:38:26

Ik ben waarschijnlijk al veel te laat maar bij Café Costume in Brussel kan je een pak op maat laten maken www.cafecostume.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info