Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DIY tips voor trouwfeest

  28-2-2016 12:59:20
Goede zondag iedereen,

Wij gaan trouwen 8/10/2016, zaal, fotograaf en dé jurk zijn al in orde..
Nu wou ik graag veel leuke zelfgemaakte spullen op ons feest.
Hebben al zelfgemaakte enveloppen, potjes voor het candybuffet, versiering, het ringkussentje gaat mijn zus naaien.. Verschillende zaken en DIY-tutorials zijn trouwens terug te vinden op mijn blog: www.stempelsensushi.wordpress.com

Hebben jullie nog tips of ideetjes die jullie voor jullie trouw hebben gemaakt?

Liefs en veel succes allemaal met de trouwplannen :)

Anke.

Anke
8-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1306


Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik29-2-2016 16:04:10

Hoi Anke,

leuk dat je een doe-het-zelvertje bent!
Wij proberen ook zoveel mogelijk zelf te doen voor ons huwelijk, om toch wat kosten te besparen.

We hebben zelf onze save-the-dates gemaakt, en afgewerkt met een gepersonaliseerde waxstempel.
Uitnodigingen gaan we ook zelf maken, ik ben begonnen met het maken van mijn eigen boeket (roosjes gemaakt uit satijnlint), de boutonnières voor de bruidegom en zijn twee getuigen maak ik ook zelf, en er zullen in de loop van de tijd nog wel wat projectjes bijkomen :-)

Trouwschoenen ga ik kopen, maar ik ga zelf nog een paar aanstekers beschilderen, die ik 's ochtends ga aandoen bij het klaarmaken, en 's avonds, als mijn voetjes pijn zouden beginnen doen ;-)




Bonbonneke
15-10-2016
 Meld misbruik2-3-2016 17:31:45

Hoi
Ik probeer ook zoveel mogelijk voor mijn trouw (15/10/16) zelf te maken.
Ik heb flessen wijn/champagne beschilderd met krijtverf uit de action om daar de tafelnummers op te schrijven.
Heb al grote bokalen gespaard daar touwlint rond gedaan en een grote theelicht in als decoratie in de zaal.
Mijn enveloppendoos wordt een oude valies met allemaal foto's opgeplakt van al die jaren dat we al een koppel zijn.
Ik heb al heel wat materiaal ook voor een spotprijsje via aliexpress gevonden.
Zoals mijn ballonnen. 2,5€ voor 100 balonnen is geen geld é. Je moet er wel een maandje op wachten maar aangezien we nog enkele maanden te gaan hebben is dat zeker geen probleem.
Veel succes nog



Anke
8-10-2016
 Meld misbruik3-3-2016 12:10:50

Wat een leuke ideetjes Libertyke en Bonbonneke! En Wow, zelf je schoenen beschilderen, nice!
Oude valies voor enveloppes hadden wij ook aangedacht maar nu op zoek naar een antieke vogelkooi..
Ga bij aliexpress ook eens kijkje nemen :)

Succes met de DIY-projecten!



Elien

 Meld misbruik4-3-2016 10:54:58

Op onze uitnodiging die wij zelf met onze ontwerper gemaakt hebben staan gele vlaggetjes en die heb ik nu zelf ook gestikt om op te hangen. Zo'n 7,5m ;)
Daarnaast heb ik bv een eigen caketoppers gemaakt, cupcakeprikkers, maak ik labels voor aan de stoelen te hangen met gereserveerd voor, maak ik ook voor de suite een serviettering met "bedankt om onze eerste maaltijd als man en vrouw met ons te delen", ik maak het ringkussen zelf, versier de weckpotten met jute en kant, maak zelf het bord voor de bruidsmeisjes, schilder ons logo in het groot op een canvas als welkom,... LOT'S OF DIY dus! ;)



Anke
8-10-2016
 Meld misbruik8-3-2016 9:59:24

Hey Elien! Zo leuk en veel zelfgemaakte items op jullie feest. Zal sowieso geweldig worden :) Serviettering met je tekst op vind ik ook wel heel leuk idee!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik8-3-2016 10:51:37

Ik ben ook van plan om veel zelf te doen qua decoratie, ben volop aan het pinnen op Pinterest voor inspiratie maar er zijn zoveel leuke ideetjes! Zal dus nog veel knopen moeten doorhakken ;-)

Leuk dat er nog DIY-ers zijn!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...